It's Not too Late!

Hallo!

Shit vad längesedan det var jag bloggade!
En hel del har hänt! xD ^^,

Jag har äntligen lärt känna en grann tjej som också är Au Pair, fast ifrån Tyskland!
Så genom henne har jag också då träffat några tyska härliga människor! :D

Annars är jag rätt så mycket med tjejerna!
Vi byggde en koja här om dagen, och just nu så har dom en kompis över som dom leker med!
Vi har även varit på stranden, var iofs ett tagsedan! men åkte dit med en till mamma och hennes barn!
Väldigt roligt! Slutade med att mamman föreslog att vi skulle jogga fram och tillbaka på stranden innan vi åkte hem!
Och jag kan ju säga att jag kmr aldrig mera igen jogga i bikini när det finns folk runt om kring xD

Vi har även varit på bio! Cats and Dogs 2 :D riktigt rolig faktiskt xD
Sedan har vi bara almänt chillat å lekt å pysslat! å Puzzlat många puzzel faktiskt!
Vi puzzlade ett puzzel på 500 bitar över Europa! jag kan ju säga att när jag var 8 hade jag inte haft det tålamodet och göra klart ett sånt puzzel! så är riktigt imponerad faktiskt!
Spelat memory har vi mer gjort! och Sonja har ett nedrans så bra minne för att komma ihåg vad alla bilder ligger! xD så hon vinner fördet mesta där! xD

Vi har även varit och shoppat och lite sånt gött!!

Nu så förra veckan kom min Mor unt Far hit med! Najs!
Vi var i Montreal, och shoppade och promenerade runt här omkring, och förra torsdagen åkte vi till NEW YORK!!!!
Fett najs! ingen utav oss har typ fattat att vi varit där! xD
Men här är en liten sammanfattning på resan!

- Gått en stor del utav Broadway!
- Varit på Time Square och sett The Naked Cowboy!
- Gått runt i Central Park!
- Varit utanför där dom spelar in David Letterman!
- Ätit göttans på en härlig Thai resturang!
- Shoppat som galningar!
- Varit nere vid Ground Zero den 11 Sep!
- Sett ljusen dom lyser upp för att representera World Trade Center!
- Sett en former Americas Next Top Modell delatagare, Michelle, ifrån Säsong 4! Hon kom på nionde eller nåt sån plats! Har nu gått ner sjukligt mycket i vikt! men man kände igen hennes ansikte, och hon jobbar på Prada i Soho!
- Varit i Little Italy och China Town!
- Har stått på samma plats brevid Tjuren på Wall street som Will Farell och Mark Whalberg gör i filmen The Other Guys! xD ^^,
- Sett Frihets Gudinnan!

Ja och en massa mera!


Jag, Far unt Mor i Central Park!


Nu s ka jag snart ut och äta på resturang med mina päron! vilket vi gjort ganska så myccket :D
Ska även ut i Mtl imorgon på resturang med båda mina familjer ! ^^,

så HA DE


Peace Out

PO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0