Here We Go Again!

Hallo!

Ojsan nu var det sådär väldigt längesedan jag skrivit! ^^,
Men har inte tänkt så mycket på att skriva, nu när mina päron och Johannis varit här!

Var en hel klockren vecka när Johannis var här! Otroligt roligt och Värt!
Vi startade en annan blogg tillsammans, http://www.johlin14.blogspot.com/
Check it out, Check it out, Check it out!

När Johannis var här så var vi uppe på berget mitt i mtl! och kollade på utsikten!
Det snöade också, Vi firade Halloween! våra costume var att vi var Justin Biebers Fans! haha

Det kommer otroligt mycket barn och föräldrar som är ute och Halloweenar! Vi hade seriöst ca 100 Godispåsar, dom tpg slut på ca 30 minuter!!!! Så Tommy fick panik och vi fick dela ut våra kakor! xD
Sedan släkte vi ner hela huset så att ingen skulle komma!
Vi har även umgåtts med Bro's! Och nu är Johannis och en äkta Bro!
Vi sklulle gå på bio, Easy A, men det slutade med att vi hamnade på Jackass 3D, då Easy A slutat att visas!
Haha, ja den var faktiskt bra, förutom dom äckliga sakerna! xD

Sedan blev Johannis också tjejerna största idol! haha, Riktigt omtyckt var hon! och jag var den stränga ! xD
Sedan har vi Shoppat som aldrig förr med! Ett album med bilder på Fb kommer snarast!

Sedan, så med tjejerna har jag, mest, pysslat, kollat lite på film, igår så spelade vi faktiskt Monopol mellan lite innan 4 till 7!!!
Riktigt duktigt av tjejerna att klara av att sitta så länge och spela ett och samma spel tycker jag!
Haha, Helt klart så köper dom inte nån gata som dom står på! xD så jag fick dom bästa! och byggde hus!
Slutade med att dom gick ihop till ett team, och sedan gav upp! xD
Äntligen vinner jag på Monopol, att det var mot 2 åttaåringar spelar ingen roll ;D (A)

Så sedan har jag umgåtts ganska så mycket med mina Bros! Bild på dom kommer sedan! :D

Har även köpt en Blackberry! Så alla mina sparpengar är goooone and away!

Nu har även hösten kommit in ordentligt! sjukt fina fäger på träden! har försökt att ta bilder, men färgerna bli inte lika fina på bilderna! haha

Snart snart fyller jag år med! hela 20 år!!! Det med systemet blir dock inte så nytt för mig när jag kommer hem, då det är 18 på systemet här! ^^, men alltid skoj!
Om exakt 2 veckor för att vara exakt ;D

Nu är det inte heller så himlans långt kvar tills jag åker hem! 5 Veckor och 5 Dagar!
Tycker tiden gått så väldigt fort denna gången! Då både mor och Far varit här, och Johannis! och nu umgås jag med vänner på vardagarna mycket med! :D

Så idag ska jag och Lisa åka till Fairview och kolla om dom gör hårförlängningar! och sedan Shoppa lite, och efter det så ska jag kolla Tatuerings tid :D:D








Flera bilder får komma senare!!!


HA DE

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0