Can't be Tamed!

YO!

Idag är det Världespreimär för Miley Cyrus nya lite mera Edge musik video =D NAJS
Det är väl det mest positiva med denna dagen! ^^,

Tror jag börjar bli sjuk, så då är humöret inte på top, vilket inte blir bättre med ungar som inte lyssnar! ^^,
Folk som säger att detta jobb är enkelt, med att ta hand om barn, har uppenbarligen inte gjort det xD iallafall inte mer än en dag!
Det tar vääldigt mycket på en! specielt mentalt, då små barn inte riktigt har förståt ännu att ord kan skada mer än handling!
Visst, man får väl försöka att inte ta deras "elaka" komenterer lr ord mot en för allvarligt! men ändå!
Det känns kan jag love!

Vädret just nu är lite weird :S xD igår morse regande det sånt, skit fint regn, som man knappt såg lr kände! ^^, sedan blev det mycket sol, och ca 2 min efter att jag kommit hem med tjejerna, så började det spö regna! och sedan sol sol! xD och så var det ca 20 + hela tiden, och så riktigt varmt fuktigt!
Och idag så blåser det och är lite blandat ^^,

Annars så i torsdags möte jag upp Max, (Helen ifrån svenskaklubbens son) på en pub i St - Anne, Där alla ungdomar träffas på torsdagar tydligen ^^, det var trevligt, ganska så mycket folk å bra musik, hängde inte alltid med i samtalet xD men jaa! treffligt vare!
Och i fredags drog jag mig in till Montreal, för att parta lite med Aurelien och Guillaume, Vi hade pre.party först, och sedan drog vi oss bort till festen! det var najs med! träffade några å snacka med dom å så =D så det var skoj!
Var dock trött på lördag xD eftersom jag kom hem ca 4 xD, fick ta taxi hem också, och dom som bor i Montreal vet typ inte vart Baie d'Urfe ligger xD och jag kan inte förklara så bra på eng vart man ska åka xD men det  gick bra tillslut! ^^, lite dyrt att åka taxi sj dock xD ^^,

Men på lördagen chillade jag mest, och skypade med Johannis xD ^^, kollade på Valentine's Day, Nedrans vilken VÄRD film xD Bäst! ^^,

Och i fredags så släppte en viss Miley Cyrus sin nya låt! =D=D YEEY =D Och videon kommer som sagt ut idag! =D
Nu ska jag chilla och tat lungt bara =D

Btw, mina byxor gick lite sönder när jag satte foten fel xD

Men bara "lite" (A)

Miley Cyrus - Can't be Tamed!



jaja

HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0