Vår!

YOYO

Idag är det bara 1 vecka och 5 dagar kvar tills The Last Song har Premiär =D

Jao under veckan har inte mest hänt! våren kommer mera och mera =D vi har börjat cykla! vart på parken i tisdags! och barnen där sprang barfota och i t-shirt!! lite att ta i xD

men vart där nästan 2 tim xD ^^, tjejerna lekte med nåns hund och jag satt i solen och chilla! =D

När jag också sprang till tåget i lördags så drog jag på mig en benhinneinflamation oxå -.- lite surt, så nu kan jag inte träna benen förrens det går bort!

Har även i veckan köpt efterlängtade vita Converse! har dom inne på mitt rum när jag inte avänder dom pga att dom inte ska bli smutsiga xD

Igår vart tjejerna lediga ifrån skolan! så vi var hemma på förmiddagen å chilla, pärlade! skoj skoj xD och lyssnade på Miley Cyrus såklart ;D Och sedan på kvällen åkte jag med tåg in till Montreal för att gå på Svensk pubkväll på en irish pub xD Mötte Marlies på stationen!
När vi åkte hem ca halv 9 på kvällen så var det faktiskt fortfarande 12 plusgrader! ^^,
Det är tydligen varmaste dom haft såhär tidigt i mars någonsin xD jag kom verkligen hit det rätta året! dom har haft mildaste vintern och nu är det varmt så tidigt =D

Snackade med lite olika! alla är inte ifrån sverige som komemr dit! men dom har antingen nån kontakt lr är typ födda där å så ^^,

Igår råkade jag även låsa ute oss xD efter att vi vart ute lite xD vi fick lite panik, xD vart över hos grannen men dom kunde inte riktgit hjälpa ioss XD jag klättrade på en trästege! Lagom läskigt! upp till ett fönster som var lite öppet! men gick inte å dra ut mer på det xD
Sedan stog vi å rykte i dörren som är en slidedörr i köket! tills haken åkte ner xD så kom vi in igen =D men vi var ute låsta i ca 20 min xD och tjejerna höll på å snacka om hur dom skulle dö av svält å grejer xD

Idag blir det nog lite chill chill! och imorgon, av till svenskaskolan med tjejerna på morgonen! sedan ska vi nog in till Montreal =D kolla lite på bussställen jag kan ta bussar hem på kvällar å så =D

Har även bestämt mig att jag ska tatuera mig här! texten Lifes a Climb på mina vänstra revben! innan sommaren!

Nu sprang precis nån gympaklass lr nåt lag förbi och kastade en boll tillvarandra xD 

Nu ska jag chilla lite innan jag ska göra mat och sedan hämta tjejerna!!


Har nu iallafall fått lite längre hår kanske? ^^,


Yeet nya skor! får se hur länge dom är vita xD


HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0