Stalker!

Hejsan Hoppsan!

Idag är det söndag! vilket betyder att idag är det Barnkalas för tjejerna på Ecomuseum! 17 springandes och gapandes ungar xD Ska bli roligt (A)

Nej men det blir en tur runt muset för dom på ca 1 tim å 30 min! så då är det lungt för oss ^^, efter det blir det tårta och pinjata lekande i ca 45 min sedan är det roliga över =D ^^,

Vi var och köpte 2 pinjator igår! och haha, på Party Mania! haha, vilken affär! sånt skulle man ha hemma! Fanns alltr möjligt man kan tänka sig till kalas, halloween och Bachelorett ( hur stavas det? ) och en massa massa balonger man kunde välja mellan! =D och så självklart en massa HM kalas grejer, som talrikar å glas å massa =D

Men annars på lördagen var det påsklunch och påskpyssel på svenskaskolan! så där var jag, Lina, Sonja och Marlies på förmiddagen!
Sedan ville Sonja spela brännboll xD på 2 personer! var intresant ^^, kan ju säga att jag har kondition som en 80 åring! efter att varit sjuk i 1V så ^^, men jag varvade några gånger =D ^^,

Sedan på kvällen åkte jag in till Montreal för att möta upp några och vart först på Pre-party! och chilla och försökte förstå vad dom sa när dom pratade franska xDDom lyssnade på franskrap xD så jag sa att jag skulle visa svenskrap xD Visade dom CK - Rosa Moln! haha, dom tyckte det var okej ^^,
Sedan gick vi vidare till nån tjej som skulle flytta ifrån ett ställe där hennes Landlord hade varit dålig! så dom hade bjudit en massa till en sista fest för att irritera han xD ^^,

Sedan åkte jag hem! men bussen som går ifrån Atwater i Montreal kom aldrig!!! och jag blev förföljd av en hemlös!!! LÄSKIGT!
Han kom först fram till mig å sa nåt! trodde han ville ha en tändare lr så! så jag skakade på huvudet! men då började han å säga att jag är pretty å grejer! kollade bort!! så gick han! kom tillbaka å sa nåt! jag ställde mig upp å då sa han godnight å gick!
Tänkte vad gött att han går! men ICKE han går väl ca i varv runt parken som är där! kommer tillbaka å fortsätter å gå efter mig! jag går nu fram och tillbaka för att bli av med honom! med tårar i ögonen för att det var så läskigt kan jag säga!!! ^^,

Han gick iväg igen! men kom tillbaka -.- då var bussen ca 25 min försenad! så jag struntade i det! och små sprang över 2 vägar för att komma till Mc Donald! han förföljer mig ända till Dörren kan jag säga! ringer Tommy och panik säger att bussen kommer inte och jag blir förföljd! så han vad snäll och hämta mig! =D
End off the night! ^^,

Sedan så hade Tommy råkat trycka på larmet på huset när han åkte! xD så det var nån dörr i huset som inte var riktigt stängd! så larmet börjar tjuta högt! och en röst säger jätte högt
Identify yourself!!!!
och Marlis får panik å haha jaa ^^, det var väl inte så roligt för dom förstunden! men lite roligt att berätta! ^^,

Imorgon börjar träningen igen =D Får se hur det går efter att man har varit sjuk! =D

Nu ska jag chilla lite innan barnkalaset!! =D och antagligen kolla på Ellens stolligheter ;D

Miley Cyrus - When i look at you live! SÅ BRA



Hahaha Ellens prank på Starbucks! så klockren! ^^,


BTW Justin Biebers nya cd! SÅ BRA =D han må dock only vara 16! ^^, men jag kan vänta ;D

Justin Bieber - That should be me!



I Miss my long hair!! It will be back!!!

HA DE

xoxo

PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0