Costco!

Tjosan!

IDAG FYLLER MALIN STOLLE WILSON 19 HÄRLIGA ÅR!! SÅ GRATTIS TILL HENNE =D


På senaste har det inte hänt så mycket! varit sjuk så har inte kunnat träna -.-
Men det börjar bli bättre, då jag fått Otrivin nässpray ifrån Marlies! Dom näsprayerna jag köpt här är jätte dåliga! funkar inte alls! så just nu är jag i heaven när jag fått Otrivian! Nässpray beroende som jag är (A)

I torsdags så vart det exkat 3 månader kvar tills jag är hemma över sommaren =D Och 5 Dagar så har The Last Song premiär! ska SÅ gå på den =D

I veckan har vi varit i parken och lekt! cyklat å chillar! Det har varit rätt så fint väder! förutom att det blåst och ibland varit snö på morgone xD men det har försvunnit under dagen =D
Vi har kollat på Hitta Nemo oxå! NEDRANS vad rolig xD specielt Dory! Som Ellen Degeners spelar rösten till xD

D - I se something orange and white
M - Me!
D - Ohh,
D - I see something white whit
M - Me!
D - You are good at this game! xD

Haha så klockren! har märkt att på disney filmer så är det alltid Birollerna som är dom roligaste xD har kollat på förmycket Disney Filmer nu xD

Haha, ibland är det typ jag som blir mera in i filmerna vi kollar på än dom xD och tex när vi pärlade xD tror jag tyckte det var roligare än dom xD dom har inte riktigt tålamoder att göra klart en hel heller ^^,

Idag har vi Chillat å lekt lite! Jag, Lina och Tommy åkte till Costco! asså SHIT, man måste vara där för att det hur mycket folk köper! Specilet på Costco oxå! allt man köper där är billigare, men det är också större och mera! xD så man köper jätte mycket! specielt vissa XD

I lördags åkte jag in till Montreal igen! på kvällen, ,för att möta några kl 23! var där inne ca kl 20! gick runt lite och kollade vart min buss hem skulle gå! och var inne på Irish Ambasse lr hur det stavs, och tog en Öl! sedan gick jag lite mera! men gick med klackskor! så fick så himlans ont i fötterna! att jag inte orkade vänta till 23 xD utan gick in på Starbuck å köpte min nya favorit! Mocha nåt Caramel! så GOD! och åkte sedan bussen kl 22 hem ^^,
Imorgon är det påsklunch på svenskaskolan med! så vi ska dit och luncha! ^^, sedan på kvällen blir det nog party i Montreal =D behöver inte vänta så länge denna gången iallafall =D
Det är med samma personer som jag träffat förut! =D Så det ska bli skoj! och på Söndag är det barnkalas på Ecomuseum för tjejerna! =D

Jag åkte med Helen idag och beställde Tatuerings tid med =D=D=D Nästa fredag ska vi göra det =D ska bli spännade! när jag sa att jag skulle ha tatueringen på revbenen så sa hon i kassa att jag var brave! xD för det gör tydligen JÄTTe ont xD men sånt man får ta! har ju tatuerat över ryggknotora och det kändes som om jag skulle bli förlamad xD så kan inte vara mycket värre än så ^^,

Så nu ska jag chilla och kolla runt lite =D


Min första tatuering! ^^,


It's like an angel came by, and took me to heaven
Cuz when I stare in your eyes
It couldn't be better!




JAG SAKNAR DIG!!

Och Alla andra Goingar där hemma! Hoppas ni vet vilka ni är =D

HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0