6 Mars

YO

Igår vart jag ute i Montreal på kvällen för första gången!
Träffade några och åt på Thai express!! GOTT var det =D
sedan gick vi vidare till en!

haha, alla pratade franska! XD så satt och försökte å förstå, men gick inte så bra xD men när dom pratade med mig lr i en grupp tillsammans med mig så pratade vi eng! så det var en bra kväll på att öva eng!
Och när man hälsar på varandre så är det French kisses som gäller, vare sig det är kille lr tjej, lr om man träffar dom för första gången! och samma sak när man säger hej då! xD så var lite omställande för mig, för vi räcker ju ut handen å så xD men så gör icke dom xD men som tur var så blev jag förvarnad xD
Och toan var SJUKT liten! var så att man gick in i en liten liten garderob och satte sig xD var seriöst bara en toa, å väggar å dörr xD man satt nästan med knäna mot dörren xD

Vi satt mest hemma hos en och tjötade å chilla å lyssnade på musik!
Det var härligt att komma ut lite på helgen å så! träffa några nya människor!
Blev hämtad av Tommy på natten! för det går inte några bussar lr tåg hem ifrån Montreal! jätte störande, för sista tågen lr buss går runt 8 på kvällen!

Annars har jag inte gjort så mycket denna helgen, mest chillat och tat det lungt idag! handlat mat med Marlies på dagen! vill egentligen åka och shoppa! men har inte orkat ^^,
Idag har också varit första gången vi grillat =D det var gott gott och luktade sommar när vi tände grillen ! ^^,


Har upptäckt lite musik! ganska så annorlunda genfört med var jag lyssnat på annars!

Daniel "Diggy" Simmons! och Jojo Simmons med Team Blackout!

Diggy Simmons - We have a problem

Han är 15 år! ^^


Khalil Ft Diggy - Be my Baby är bra bra också

Team Blackout - J5 On 'Em
Diggy Simmons är även med och dansar i denna!



Och Såklart Angela Simmons!!!!

Angela Simmons - Center of Attention





haha, Wilson vet vilka det är! det är rap var länge sedan jag lyssnade på sånt!

Nu har jag tänk att kolla på Harry Potter 5! blev väldigt sugen på att läsa 7:an och kolla på 5:an när jag kollade på 2:an med tjejerna i onsdags! så det får de bli!

här kommer lite bilder ifrån mina promenader i veckan också! SJUKT najsiga hus finns det här!!


man ser inte huset så bra! men det längst i mitten är Sjukt NAJS!!!!


Tror bestämt att detta är vårtecken!!! ^^,


Detta är en utav dom SJukligt najsiga! husen som ligger vid Lakeshoore!
tänk er gräddhyllan! med deras läge och lyxiga hus gånger 10 typ!! XD


Detta är inte ett så väldigt najsigt hus xD men coolt xD och det är faktiskt inte gjort i sten!
dom flesta lr ja typ alla hus här ser ut att vara i tegelsten! men det är typ 10cm tjock plast xD
fast det ser riktigt ut så! ^^,

Nu sprang Lina och Sonja in i mitt rum med ett munspel! XD en dansar till musiken som den andra spelar xD

Nu ska jag försöka att kolla på film!

HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0