2 Mars

YOYO!

Idag så är det en slapp dag, tänkte åka å kolla på lite träningskläder dock ;D
Igår så byggde jag och tjejerna ett Bunny house! det är som ett pepparkakshus med med färgglad glasyr å lite olika godisar å kaniner! ^^,
Blev rätt så najs ;D ska visa bilder längre ner ;D

Sedan så gjorde vi fruktsallad, och tjejerna var glada över att hjälpa till!
bättre att dom vill göra fruktsallad än att äta en massa cookies ;D
sedan chillades det stort!
på dagen vart jag å tränat med, var sjukt trött innan å degig! men efter att jag dragit och tvingat mig till gymmet så blev jag gött mycket piggare =D så det var tur  de!

Sedan på kvällen åkte Marlies å tränade, jag åkte inte med, då Tommy inte var hemma!" Marlies skulle hämta han efter träningen så dom kom hem typ runt halv 10, så det blev jag som skulle lägga tjejerna sj, för första gången ^^,
Lite nervöst faktiskt, ifall dom inte skulle lyssna på mig å så! men det gick bra! läste 2 böcker för dom, å så skulle dom sova! Satte mig där nere i min favorit fottöjl å började läsa!
haha, jag sa till dom att sova å att jag hör om dom inte gör det!
men dom trodde väl inte att jag skulle höra deeras "viskningar" till varandra xD, sjuåringar tror att man hör å ser inte allt, vilket man gör ;D
Så gick upp, å sa till dom, å lina undrade verkligen hur jag kunde hört dom! svarade att jag hade superöron! ^^,
och Tommy hade tydligen superögon! ^^, så jaa ^^
men sedan somnade dom nog gött! för hörde dom inte mera!

Kollade på Daddys Girls igen !! xD Angela säger jag bara xD Stollig värre!!! ^^,

Idag, blir det mat, å Harry Potter 2 tittande =D

Nu drar jag mig nog till sportaffären!

The Bunny House




Här kommer lite andra bilder ifrån lovet å så!


När vi vart på bio, så finns det en liten spelhörna typ! Racing Girls! ^^,


Mera spelande



Detta är när vi vart å åkte stjärtlapp vid skolan ;D

En lagom stor snöhög!



Här är även mina Skridskor =D och en film!

HA DE

xoxo

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0