14 Mars

YOYO

Idag är det bara 2 veckor och 3 dagar kvar tills The Last Song har Premiär!!!!!
Förra söndagen så köpte jag boken, och läste ut den på bara några dagar xD SÅ bra =D
Bra var det också för att man kunde se hur personerna ser ut, då man sett trailern å så! =D

Köpte även andra boken av Lauren Conrad Sweet Little Lies! har precis börjat läsa den!

I veckan har det varit ganska så chill! Tjejerna har haft en Playdate i fredags, å vi pusslade också bakade vi Brownies!
^^, Dom har varit lite små skjuka också, så i torsdags hade vi myseftermiddag ^^, kollade på E.T och sedan såklart Hannah Montana ;D

Har varit lite dålig med träning denna veckan! men åkte inte i onsdags för att ifall Lina skulle ringa ifrån skolan, ifall hon blev mera sjuk! så höll mig hemma! å i fredags så var tjejerna hemma ifrån skolan! så då kunde jag inte heller åka! ^^

Skulle vart i väg till Montreal i fredags men det bidde inte av! och bestämmde mig i sista minuterna igår att jag skulle åka in så byta om fort som attans, å sprang till tåget! men missade det -.- xD ^^,
Så det var varit en lung och skön helg!
På dagen igår vart vi på Costco! Nedrans vad man måste vara där för att se hur mycket vissa verkligen handlaar! och specielt på Costco för allt man handlar där är större och mera xD så såg att dom hade The Last Song boken där och Lauren Conrads bok! LC:s bok som jag köpte på Chapters kostade ca 21$ plus skatt! och såklart så vart den myycket billigare här, kostade 14$! Lite små störande ^^,
Sedan vart vi på Fariview som jag även körde till sj i onsdags nångång! riktigt solt, pga att dom har lite annorlunda körning här! Stop skyltar överallt och man får ofta icke svänga vänster i korsningar å så! ^^,'
Men hittade 4 st tröjor! vart på Footlocker för att kolla efter Pastry skor! men dom hade dom icke -.-

Vi har haft sol hela veckan och ganska så mycket vårkänsla, fåglar som kvittrar å så! =D men idag så regnar det! men det är bra för då försvinner snön fortare =D

Jag pysslade även lite med tjejerna igår! har märkt att ibland tycker jag det är roligare att göra sånna saker än dom xD jag blir helt inne i det ^^, så har också kommit på att Pärla när man är äldre är underskattat ^^, det är skoj skoj =D

Sonja har frågat vad jag har för syskon å så! å då svarade jag att jag hade en bror och en syster, men att min syster och jag inte har samma mamma! utan en som pappa träffade innan, men tror inte hon förstog för hon svarade att då har ju jag 2 mammor! xD och sedan att man kunde gifta sig med sin bror lr pappa! ^^, haha, jag svarade njaa kanske inte riktigt okej att göra det xD jooo det kan man visst!

Och så fick dom en kusin förre helgen! men mor och farden till barnet är inte gifta ännu! så då sa även Sonja att då har ju barnet inte en far! xD

fast joo ;D

Så dom håller på att upptäcka allt dethär med syskon å allt sånt =D frågar mycket kan jag säga att hon är! Nyfiken och vill veta allt i detalj.

Berättade hur det gick till när jag tatuerade mig en gång för dom! XD och första gången stog dom upp, sedan satte dom sig i sängen och sa berätta sagan en gång till xD

Små små stollar är dom! =D

Igår kollade jag även på Pretty Women! Den är bra bra och rolig rolig!

Gjorde även sönder ett TILL glas xD inte ett vinglas denna gången iallafall xD inte riktigt min grej att inte göra sönder glas! ^^


Jaja, nu ska jag chilla och vi ska åka iväg sedan! ^^,

lite bilder


Vi vart ca 2v timmar på lekplatsen!


Gunga gungbräda ! Jag mot dom xD


Dessa böcker har jag nu köpt! har läst ut The Last Song!
Så har 2v böcker kvar sedan! säger bara att Nicholas Sparks är BÄST på att skriva!

HA DE

xoxo


PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0