STUDENTEN!!!!

Visst en dag efter men vad gör det ?



GRATTTTTIIIIIISSSS MALIN SOM TOG STUDENTEN 4/5-10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Synd att jag inte kunde vara där och fria med dig!!! :)

Hoppas du fick en UNDERBAR Dag/Kväll med mycket skratt och gläjde!!!!! =D


Kan ju också tilllägga att en viss CHRISTIAN Tog studenten igår med!!!

GRAAATTTTTIIIIS Till dig med =D
Hoppas du fick en nedrans så snajs kväll och dag!!!!!
önskar att jag kunde vart med där med! men men!
Vi tar igen allt jag missat i sommar iställe!!!! :D:D:D

Dagens bilder tillägnas åt dessa 2 personer ;D





Och denna Härliga Studentlåten!!!
Eller ja den påminer om våran student iallafall ;D





HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Lundeflow

Tack så mycket :D men du kommer la tillbaka till kalla Sverige väldigt snart? :P

2010-06-06 @ 00:54:21
Postat av: Lindas

Varså lite så =D

Joda imorgon är det exakt 2 veckor kvar tills jag åker :D

2010-06-08 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0