Robot!

Tjosan!

Inte lika långt gånget emellan åt denna gånge ;D Duktiga jag! ;D

Nu är det inte lika varmt längre! Vilket faktiskt är väldigt skönt! då man kan gå runt och faktiskt inte koka ihjäl! :D
Det har regnat en del med, men det behöves, för det har varit skogsbränder!!! cirkus 200 km härifrån! och det var rök fyllt i hela Mtl, och vi hade till och med immigt av rök här! såg ut som i en skräckfilm xD
Och det startades en brand i lillskogen som ligger precis vid vårat hus! på skolgårdens sida!!
Men som tur var kom branmännen så fort så det han inte sprida sig allt för långt ;D

Men nu är jag beredd på lite mera sol och värme! :D
I helgen har det varit ganska så lungt! varit på costco och Asså det går knappt att förklara hur det är att handla där! Man måste verkligen uppleva det sj! xD Rätt så sjukt på hur mycket vissa personer handlar!
Inte för att vi handlar lite heller, men absolut inte lika mycket som vissa andra!
Min mor och fader kommer att få en chock när jag visar dom hur det är! ;D
Sedan åt vi god mat och chillade! Jag försökte kolla på tv, men fanns inte dirket nåt skoj att kolla på! så gick och lade mig xD

På söndagen var det dags för att åka till Montreal och fira Sveriges Nationaldag med Svenskaklubben! det var äkta Svenskt väder med regn ;D

Men klädde upp mig och jag och Marlies å Lina åkte iväg!
På Platsen bjödes det på Svenskbuffe! Dock lite mycket fisk å lax å sånt ^^, inte riktigt min favorit ;D men köttbullar och potatis blev det allt! och såklart rån med ost! :D
Sedan fick vi Svenska Jordgubbar tror jag allt att det var! man känner verkligen skillnaden på Svenska och dom man köper härifrån!! ^^,
Svenska är faktiskt mycket godare! :D
Och såklart fanns det Champange, vin och lite sånt gott!

Det var en kille som var där för att representera rean på Tiger of Woods, xD och han blev helt chockad när han såg att folk shotade ren Absolut Vodka! och vände sig om till oss å frågade om dom verkligen drack det så xD
Haha, Jag sj tyckte inte det var så konstigt, men han blev helt chockad! ^^

Och nu denna veckan har det inte hänt så mycket iofs är det bara tisdag ;D
Men imorgon så är det faktiskt exakt 2 veckor kvar tills jag åker hem!!
Känns sjukt hur fort tiden har gått!!! och fattar nog inte riktigt att jag ska åka hem då! ^^,
För tror inte riktigt att min hjärna har koplat att jag är så långt ifrån Sverige och familjen å vännerna å allt sånt ännu! xD

Men skönt ska det bli å komma hem innan midsommar och tills så att man ska allt vara med och Fira när lill Rydis fyller 18!!!! :D ;D

Njaaa här kommer nog lite bilder istället för all text ;D

Så Cool! ^^


Ma best Buddy!


Goaste Thaii Maten jag någonsin ätit! =D


Montreal en eftermiddag!


Ekorre i parken kom väldigt nära :D


Ma new shades! :D

HA DE

xoxo

PEACE OUT

This is Linda signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0