Liberty Walk!

Tjosan ja!

Detta är nog mitt sista inlägg ifrån kanada och på ett tag! Får se vad det finns å skriva om när jag är hemma ;D
Najs, nu är det bara 1 dag kvar!
Åker imorgon! Känns weird! Vart på min sista shopping runda idag ;D
Drack min Sista Starbuck på ett tag med ;D

så imorgon bär det alltså av hemmåt igen! Ska bli både sköt och lite konstigt! :D
Har ingen anning om hur jag kommer reagera när jag träffar mor och far igen! och Malin :D
Ska bli sjukt skoj :D
Sedan är det midsommar firande med Johanna hemma hos Sandra :D
Ska bli najs najs!

Hoppas det finns några bra filmer på planet man kan kolla på! kommer nog inte kunna sova xD
Fast flyger ju iofs hela natten, så hoppas iallafall att jag kommer kunna somna!
Sedan är det 3 tim pch 35 min på Frankfurt också innan flyget går därifrån mot Sverige :D
Så jag kommer vara på Svensk tid kl 14.05 på torsdag planen är i tid å så :D

Igår kom Miley Cyrus nya CD ut!!! OM jag vart å köpte den!
Alla låtar är riktigt grymma! och annorlunda med vad hon gjort förut! :D
Dom går på repeat hela dagen ;D
Hoppas bara att väskorna inte väger för mycket xD

Nu ska jag chilla och njuta av min sista kväll/natt i kanada på ett tag! :D

Här kommer btw en bild ifrån när jag försökte packa igår xD



Härlig ordning med alla kläder slängda på golvet! xD


HA DE

xoxo


PEACE

This is Linda - C-K - Signing out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0