Vecka Nr 1

Tja, da sitter man vid datorn igen medans tjejorna ar i  skolan ^^, Vantar lite pa att mor min ska komma hem sa att hon kan ga in pa skype! ^^,
Idag sa har jag inte gjort sa mycket hitills! men far nog hitta pa nat nar tjejorna kommer hem! Ska snart gora maten tror jag! idag blire Spagetti & kottfarssas! =D Yummey! ^6, hoppas det gar battre an pankakorna ^^,
Om jag inte sagt det tidigare sa ska jag och Tommy (pappan) pa en pub-kvall i Montreal nasta tisdag! med den svenska foreningen har! sa da kommer jag traffa andra svenska! sa jag kanske far nagra kompisar att umgas med ;D
lite tomt utan att ha nagon att umgas med faktiskt! ^^,
Ringde Malin precis med =D=D=D=D Najs vare!!! hoppas det inte blev allt for dyrt fran deras sida! ^^, men dom ska snart skaffa skype! sa da blir det till att ringa gratis =D
(Det har gatt en hel del minuter mellan dessa rader)
Har nu precis pratat med mor unt far pa skype! mycket trevligt! ska nig ga ner och borja med maten!
Mjolk budet kom precis ocksa ^^.
Imorse fick jag ett till bevis pa att dom ar trevliga i Kanada ^^, det var en random pappa som lamnade av sitt barn pa skolan som sa God Morning =D ^6, alltid trevligt!!! ^^, nu langtar jag till jag far en egen dator sa jag kan lagga in lite bilder =D
HA DE sa bra sa lange ;D
xoxo
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0