Pubkvall i Montreal!

Tjosan!
Igar var man pa pubkvall i Montreal, med svenska klubben! Det var trevligt! Dock typ ingen i min alder! och det var inte manga som visste vart Tjorn ligger xD men en del visste ;D da ganska sa manga var ifran gbg men har bott i Kanada ett X antal valdigt manga ar!
Men pratade med en kvinna kanske man ska saga! som verkade trevlig! hon hade en son i min alder ;D och Marlies byte nr med henne! och jag far ringa henne om jag vill for att komma pa fika! lr folja med henne pa hennes traning! Hon bodde tilloch med valdigt nara oss! vi bor pa Nr 292, och hon pa Nr 210!! Men dom visste in om varandra xD
Sa henne tankte jag ringa idag, och fraga om hon ska trana imorgon, sa kan jag folja medo ch prova pa! Hon jobbar aven inte pa dagen! for hon jobbar med Catering, tror det var hennes egna! men ja sa hon ar ocksa ledig pa dagarna! och hon visste en till Au Pair som ar hemma pa dagarna! som bor har nanstanns! sa det blir nog Bra =D
Imorgon ar det fredag =D, vilket det blir nog Filmtittande lr nat sant! och ska ocksa fraga om vi inte kan ovningskora lite! typ till Wall-Mart pa lordag =D =D =D
Idag blir det nog skridsko akning med tjejerna =D Onskar bara att jag hade skridskor ;D
Svenskaklubben ordnar med midsommarfirande och kraftskiva och allt sant svenskat! sa man inte missar det ;D vilket ar najs =D och det ar pubkvall 1 gang i manaden =D
Nu ska jag chilla lite ;D
HA DE
xoxo
PEACE

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul att du träffat lite vänner:) Man behöver det, ser framemot att se bilder sen//Josse

2010-01-21 @ 15:15:58
URL: http://hooa.blogg.se/
Postat av: Till Josefin!

Joo! hoppas val pa att traffa lite =D, har du traffat nagra? jaa jag ska bara fixa en egen dator sa kommer det bilder!!! du far med skaffa bilder ;D

2010-01-21 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0