Najs Söndag

Tjoo!
Idag har jag kört på Kanadentisk mark för första gången ;D gick väl helt okej! förutom att jag svängde åt vänster där man inte fick det! för det är för det mesta, antingen rakt fram lr svänga åt höger! typ nästan aldrig får man svänga vänster! och så är det seriöst stop skyltar ÖVER ALLT!!!! hur många som helst! sjuk äre!
Och så är det ovant att köra automat! bromsa med fel fot så man bromsar knostigt!

Men jag gjorde så att jag gasade och bromsade med samma ^^,

Annars har jag inte gjort så mycket idag! snackat med en najs människa ;D
Och bara almänt chillat!! ätit lite brownies som tjejerna fixade! lätt att jag måste börja träna!!! annars kommer jag komma hem som ett stort FETT berg ;D

Ska ju iofs med Helen imorgon, för att se på stället hon tränar på! så får se om jag börjar träna där lr på Le club!
Ska också försöka köra runt lite med bilen varje dag! så man vänjer sig! det tyckte Tommy iallafall ^^,

Men nu ska jag nog kolla på Jersey Shore!!! Gött att man har egen dator! så man kan sitta i sängen och Chilla =D ;D


Min Härliga säng!! som jag sitter i just nu! det roliga är att dom har samma äverkast som jag har hemma xD ^^,

Och detta är mitt skrivbord ;D Najs äre =D lite kalt på vägarna, men det ska nog ordnas ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0