Mitt Liv i Kanadat!

Fredag igen da! blir nog ater en lung och Harlig helg =D, Ska antagligen prova pa att kora bilen i morgon med =D
Blir nog till att gora pizza idag om det gar =D annars blir det nog kottbullar eller fiskpinnar! ^^, xD
Imorgon kommer Tommy hem ocksa! Hoppas vi kan fixa sa att jag far en datorn snarast! Blir gott med en egen sa kommer ni att fa se bilder ;)
Pa tisdag blir det forhoppnings vis in till Montreal for Pubkvall med en massa andra svenskar! sa man kanske hittar nan/nagra att umgas med pa dagarna!
Sedan sa blir det nog i Februari en utflykt till nan skidort over dagen, med samma svenska formedling! Ska bli skoj att aka skidor! Dock har ingen i hela familjen akt skidor forut! Sa det blir spannande ^^,  fanns aven en massa andra grejer man kunde gora dar ^^,
Far val ta och ta tag i traningen snart ocksa! men blir ju lattare att borja i Februari ;D har aven fatt lite pengar da!
Haha, nar vi var och kollade vad det skulle kosta och sa vad dom hade att erbjuda! sa sag jag att dom hade en bar i samband med receptionen typ! xD det gick visserligen ocksa att kopa mat! men anda! sa skulle dom nog inte ha det i Sverige ;D
Man marker ocksa aven hur Amerikanst det ar har anda! man tror inte att det ska vara sa! men det ar det verkligen, med mjolkbud, nar man handlar maste man verkligen leta mycket efter nat som inte har extra socker i sig! och postbudet kommer till dorren xD tog emot ett packet igar! Man kan aven kopa mjolk i 2L pasar xD inte for att jag vet hur man anvander som sedan xD men men ^^,
Skypade aven med Wilson i ca 2 tim igar xD samtdiigt som Malin p, och Mor och Far ringde! sa det blev lite kaos dar ett tag!!! Hoho,
Men nu ska jag ga ner och ata nat och lasa lite i Familjens bibel!!! Jaoo jag laser  den faktiskt ;D
( btw, sa ska det vara mellanrum mellan styckena! men nat ar fel, och det blir inte sa!)
Hores
HA DE
xoxox
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0