Lung Helg Nr 1

Yao da var forsta helgen avklarad! den var fett lung! ganska sa skont faktiskt! eftersom att jag fortfarande ar Jetlaged! sa jag bir sjukt trott vid typ 6 pa kvallarna!
Sa ar inte lagt mig senare an 10 ! for igar var jag uooe sent till halv 10 ;D ^^,
Igar var Jag tjejerna och Marlies pa en liten shopping runda till Sears! Gode Gud vad stort det var!!!
Gick runt lite och tittade!! ^^, kommer till ett horne, dar det ar runt 18 snabbmats stellen brevid varandra XD fans allt man kunde tanka sig typ!! tank er att ga at sidan i Nordstan och sa ar det fullt med en massa mat stallen!!!
Harligt med andra ord! fanns ocksa ett popcorn stalle dar dom salde popcorn med alla olika sorters smaker!! ^^, det far man testa nangang =D
Sedan sa handlade vi lite! omg vad mycket godsaker det finns XD maste verkligen akta mig for sant!! ^^, ska ju iofs skaffa ett gym kort! men anda!!! ^^, typ pankakor man kunde kopa fardiga och sa varmer man dom i rosten bara XD
Pa kvallen kollade vi pa Cat & Dogs, pa Teletoon! det ar typ som disneyChannel/nickelodeon!
Sedan vid kvart i 9 var dag dodstrott och gick och lade mig for a lasa! laser nu bade Barry Trotter och En shoppohoclis bekvannelser! Langtar tills jag far en egen dator sa att jag kan lagga upp bilder m.m!
Har aven kollat in en Blackberry! pga att min telefon inte kan anvanda alla funktioner har! sa den ar lite trakig!! ^^, har aven markt att man far mycket mer for pengarna har nar det galler elektronik! sa det ar najs! =D
Men nu ska jag chilla lite och sedan kanske ga en promenad! kanske spela hanga gubben med tjejorna,da dom fastnat for det spelet! och saklart skypa med mor och far!
HA DE
xoxo
Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Hääääj! Gud va najsigt det låter! Du verkar ha fått en jättebra familj ;P det är bara i Sverige som alla är otrevliga XD i alla andra länder är människorna supertrevliga! oftast ;P jaja, nu ska jag inte babbla mera. anyways hoppas du har det bra så hörs vi mer sen på facebook! pussssssssss

2010-01-11 @ 15:28:20
Postat av: Emmizz

Hohoh, Joda det ar ratt sa najs har =D, kommer nog antagligen bli lite roligare att lasa min blogg nar det hander lite mer saker haromkring! ^^, typ om jag traffar nagra att umgas med ;D sjalvklart ar det bara i sverige dom ar otrevligta ;D Klart vi hores pa FB =D Ha de BAST! Pussss

2010-01-12 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0