Lördag!

Lördag idag! har varit på Wallmart, fick köra ditt! det var inte så svårt! kan köra ditt sj nästa gång =D

Vill kolla efter Miley Cyrus klädmärke, men dom hade inte fått in det! :O :O så frågade om dom skulle få in det! men hon svarade på Franska tror jag, så jag nickade och gick vidare xD

Hittade dock 2 tröjor, och hörlurar och maskara! och sockar ;D
hihi, sedan så har jag chillat, började kolla på The Stepfather i morse, och kollade klart på den förut! den var väldigt bra =D men trodde det skulle vara lite mera läskigt/rysigt! så den var inte så farlig på den skrämande fronten! men Penn Bagdley är SNYGG ;D och igår kollade jag på The Time travellers Wives! inte så jätte jätte bra!, men dom är bra skådespelare!

Och så har vi ätit gott och druckit gott ;D var även ute och fotade lite! men batterierna tog slut xD men han få in några ifrån min lilla kamera! så ska lägga ut dom på FB!

Btw så ska jag inte träna på Curves känner jag!, var där i Torsdags, och märkte att det inte riktigt är min grej! även om dom är trevliga och så! men fick ingen träningsvärk och man blev knappt svettig! och det är bara tjejer där som får träna -_- Vill ju ha en snajsig killtränare :D haha xD och så är det typ 45 + och jag typ xD
ska följa med Marlies till Le Club på måndag och checka in det stället lite mera! så blir det gym där =D

Igår så handlade jag även lite onyttigt ;D Dounats med nånvitt pulver utanför GOTT GOTT vare! och Reses! typ nonstop fast med peanutbutter på insidan =D fast åt för många sådana tror jag så jag mådde ialla xD köpte även nånslags vindrink på burk xD japp det är 18 på sånt här ;D haha, men var bara tvungen att prova =D

Nej men nu ska jag nog kolla på Couples Retreat och sedan kanske Jennifers Body =D


Ego (L)

HA DE

xoxo

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0