Kanada!

Detta kommer att bli intressant att skriva utan a a och o! ^^
Jaa nu ar man i Kanada da!! Fett najs ar det an salange!! har ju inte varit har sa jatte lange! ^^, men mitt rum som jag har med egetbadrum och saa ar najs!! har torre rum och sang an hemma! ;D sa mor och far, jag forvantar mig att jag far en utbyggnad och sorre sang nar jag kommer hem! ^^,
Kom nastan inte in i kanda forst! eftersom att dom ar vadligt forsiktiga med att folk inte bara aker hit a bor har a inte kan fa ihop ekonomi a sa ^^, men tillslut sa! Hon kom aven in pa fragan vad jag ska gor med mitt liv!! det ar val nat hon inte har att gora med? ^^,
Akte till huset, och fick vara for mig sj en stund a packade upp och vilade! sedan blev det spel med barnen! och middag med hela familjen, inklusive jckie, Hunden :) blev aven bjuden pa vin :D sa sat vi a ratade lite! och tankte att kl var jatte mycket a undrade lite om hur lange barnen far vara uppe egentlige, ^^ men jaa kl var val runt 7 lr sa ^^, kom i sang tio i 8! lyssnade pa musik och somnade dirr!! sedan vaknade jag av musiken och trodde det var mitt i natten ^^, men kl var halv 9 och dom hade inte anns lagt sig ^^,
Bilder osv kommer nog nar jag far en egen dator! sitter just nu pa en utanv barnens Mac dator ^^,
Nu ska jag nog dricka kaffe och chilla lite framfor Tv:n for att samla krafter for att ga ut och fota lite ;D
HA DE
xoxo
Peace!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter som du har det bra:) Lycka till. Jag åker också om en vecka. //Josefin(fridas kompis)

2010-01-07 @ 16:45:35
URL: http://hooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0