HIMYM har ratt!

Tjo tjo!
Pa How I met Your Mother, sa sager ju Robin (kanadensaren) att dom alltid ar sa vanliga i kanada!! och det ar jag nu fatt bevis pa! igar nar jag och tjejerna var och akte lite skridskor sa hittade jag inte mina vantar ( vilka som jag antagligen glomt hemma!!!!) sa jag gick utan! sa var vi dar ett tag och det var RIKTIGT kallt om handerna!
En random mamma som var dar sag det och erbjod sig sina vantar !! sa jag fick lana dom ett tag!! haha, tror inte nat sant skulle handa hemma faktiskt! XD
Jaoo, igar sa chillade vi mest forutom att aka skridskor da ;D och idag sa ar det fredag! tankte gora pankakor till Sonja och Lina! ( Det ar barnen ^^), och sedan ville dom aka skridskor igen, sa det blir val det! maste ju aven fixa Hannah Montana the Movie! da dom inte har sett den :O:O:O!! haha, sa det blir det till att kolla pa nan dag!
Imorgon sa blir det nog lite shopping i Montreal! Ska aven kora bilen for forsta gangen ^^, farse hur det gar! ^^,
Min mor och far och far ringde precis till mig via skype! sa nu har dom sett koket! ^^, da skype telefonen star i koket ;D
Men nu ska jag chilla lite mera och snart gora pankaksmet! och sedan ga ut och ga med hunden!
HA DE
xoxo
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0