Curves!

Tjoo! tisdag idag!

Igår så följde jag med Helen (Svensken som vi nästan bor granne med fast itne visste om det ;D) Till curves, ett träningsställe osm verkar najs najs =D fick inte träna pga försäkringar och sånt!
Så jag bokade tid till idag, och var där i morse och gjorde ett träningspass! Men går runt i en cirkel. med varannan matta där man gör som hon som står i mitten gör! och varannan är maskin! så går man 2 varv, och det tar ca 30 min, och man tränar hela kropper =D, så ska prova på det i en vecka nu, och kommer nog sedan att fortsätta =D

Jag körde då även helt själv idag =D på motorvägen och så, gick Super ;D =D
Sedan har jag bara Chillat lite, var väldigt multitasking förut ;D
Lagade mat, skypade och msnade samtdigit ;D de ni! =D

Den 5 Februari kommer Dear John på Bio!! Snacka om att jag MÅSTE gå på den!! den verkar så SJUKT bra bra bra =D

Trailer för Dear John



Snacka om att detta är året för Nicholas Sparks! han har skrivit Dear John, och The Last Song

Trailers för The Last Song kommer här ;D



Och denna




Jaja, Här kommer 2 bilder ifrån Mataffären här xD



Öl tunnor mitt i Affären ;D



Och såklart Hannah Montana Våfflor =D



Nu ska jag dra och kolla på Jersey Shore :D

HA DE

xoxo

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0