ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäntligen!

ÄÄÄÄntligen har jag fått tillbaka min KÄRA små Älskade Bokstäver =D=D=D=D

Super nöjd! idag är det lördag! händer inte så mycket! förutom att jag har bevittnat en SJUKT stor affär, där dom säljer allt i stora förpakningar! Sjukt vare!! och billigt =D

Är dock typ vand vid att skriva utan ÅÄÖ just nu! så ibland kanske det blir fel!

På måndag så ska jag följa med Helen för att prova på träning! det ar hon svensken som bor nära oss! =D så det ska bli najs =D
Hon vet även en annan Au Pair som bor här i närheten som också är ny! förutom att hon är Thailändare och inte kan så mycket engelska! men men! kanske alltid något iallafall =D

Ska även nu då lägga in bilder på hur jag bor! men det gör jag på FB!!

Japp nu blire förhoppninsvis Mat snart!! så japp inte mycket mera att skriva!

Förutom ATT EN VISS MILEY CYRUS kommer till OSLO i MARS!!!!!!!! VRF VRF VRF??? När jag inte är hemma xD tänk om hon åker till Sverige!!!! SKANAAAAAALLLL!!!!!!!!

HA DE

xoxo

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0