18 Januari!

Sitter nu vid datorn igen! Och lyssnar saklart pa MC!!! har faktiskt varit duktig och stadat typ hela mellanvaningen! vilket innebar, mitt rum & badrum, Koket, Hallen, och ett Finrum! inte sa farligt! Har aven gjort min forsta tvatt ;D
I helgen sa gjorde jag inte sa mycket! laste ut en bok i lordags xD typ sa mycket gjorde jag! Kollade aven pa film ,fre och lor kvall! Gia Joe, Rise of the Cobra och Harry Potter 4! ^^,
Igar sa akte forst jag och Marlies ut och handlade! Jag kan verkligen fatta vrf vissa ar lite storre an andra har! och i Usa! GOD DAMIT! vad sjukt det ar med maten har! xD man far akta sig! darfor jag langtar tills typ Februari da jag ska skaffa gymkort =D
Sedan akte vi in till Downtown Montreal ;D for att slappa av Tommy pa jobbet! Sag en skyllt som skylltade (xD) till U.S.A!!!!!!! Vilken kansla att vara sa nara ;D
Och sa Montreal paminde typ om New York! Smalahus/lagenheter men dom ar hoga!
Sedan akte vi till Toys R Us! Kan faktiskt saga att det som ligger pa Backaplan ar storre an det som vi var i! for engangskull ;D
Fickade lite sedan! kopte en coco mocha latte, Nedrans vad matt man blir av en sadan xD.
Sedan sa hande det inte sa mycket!
Imorgon ska Tjejerna ha en Playdate med Juliett tror jag hon hete! och idag ska vi nog aka skridskor igen! vill ha egna sa jag kan aka med, istallet for att springa efter xD
Och pa onsdag var det tydligen da vi skulle pa Pubkvallen! =D
Jaja, nu ska jeg Chilla och Skypa med Mor och Far sedan!
HA DE
xoxo
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0