Starbucks

Yoyo.

får nog bättra mig lite med uppdateringen ^^, men det är inte så mycket att skriva om ju nu! ^^,

Veckan har gått bra bra, vi har byggt mycket med snön, igloo å grejer!
jag har dock varit lite sjuk! å inte mått så bra, å icke vart pigg pga det ^^, men börjar bli bättre nu! =D

I fredags tog jag det lungt, å kollade på Entourage ;D nu är dock alla avsnitt slut, och det har inte kommit ut nye! -.-
På lördag vart jag på Wallmart på förmiddagen, men hittade inget specielt! och senare på dagen åkte jag och Marlies till Fairview! jag var helt innne på att jag då antagligen skulle köpa en Blackberry! men just den versionen av Blcakberrysar jag kollat in, är den som inte går att låsa upp! och det är den billigaste också! utan det är den som är lite större å lite bättre som går å låsa upp, vilket gör att den också är en del dyrare då ^^,

Så bestämmer iställe att jag köpter ett nytt simkort till iPhonen istället å ska samla ihop pengar till blackberryn iställe, å köpa den senare =D För jag ska ha en Blackberry helt enkelt ^^,
Så jag har nu nytt nr ^^, dom som vill ha det får mejla mig! så svarar jag med mitt nr ^^,
haha, hon som hjälpte mig, tyckte det var roligt å lära sig svenska på min telefon xD och vi pratade lite olika om skillnad på Sverige å Kanada!
Hon frågade också om det vart nåt jag tyckte var lite konstigt med dom xD så antyde hon till hur dom klär sig! åå då kom jag på att jag sett en del tjejer, som har leggings å typ en t-shirt till. inget som täcker över ^^, haha, å sa det! hon tyckte också det var konstigt xD och sa till mig att dom som hade det var lite konstiga å jag skulle hålla mig undan dom xD skämt åsido ;:D

Idag har jag Marlies å Lina varit å shoppat! vart på HM å lite så! Lina köpte även lite nya kläder till sin Build a bear! haha, den affären asså xD det var lite sjukt! ^^, det braiga var att man kunde klä ut sin sådan till HM så ;D

Sedan tog vi det lungt på Älskade Starbucks =D gottigt är det där =D

Nu ska jag tat lungt, och börja läsa på Gossip Girl bok nr 5, då jag ni har läst ut L.A Candy, och måste vänta lite med att köpa den andra fortsättningen!

men det var bra, 5 av 5 toasters! =D

HA DE

xoxo

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0