6 Feb

Tjoo! lördag idag =D

Igår var jag på Dear John! NEDRANS vad bra den var =D =D
Det var Jacob Black effekten på den! haha, fast istället för att alla tjejer vrider å woowwar å dregglar när han tar av sig tröjan! så sympatiterade (lr hur det stavas) dom med Channing Tatums Karaktär, när han bryter ihop och börjar gråta! så hör man minst halva salongen också gör det xD

Det ända var att det var sjukt obehagligt att gå sj på bio xD se alla andra med vänner och sånt! inte nåt skoj, och inget jag rekomenderar till någon ;D pinsamt att sitta där och bara sitta!!!

Biografen var lite annorlunda jämnfört med hemma ;D Väldigt stor och så var det! och fanns en massa olika gottesaker man kunde köpa! Vissa kom med BK mat och sånt xD och STORA drickor fanns det allt ;D och man köpte biljetten direkt, utan nån plasering, så det var tur att jag kom så tidigt som jag gjorde! för det var vissa som inte fick någon plats! ^^,

idag så lämnade jag och Marlies av tjejerna på Svenskaskolan, och åkte sedan och handlade! sedan hämtade vi dom och fick äta Semlor =D Gott Gott vare =D
Vi åkte därefter till IKEA! haha, det är väldigt populärt faktiskt! smokfullt på parkeringen  m.m!
haha, kändes lite konstigt att det stog på svenska på produkterna xD,
Vi åt, och det ända som inte var svenskt var att dom sålde Vin och Öl ^^,
Sedan köpte vi lite mat ;D dom hade faktiskt Marabou! men tyvärr bara med Daim smak! vad är det för stil ;D
Så köpte den chokladen som kostar typ 3 kr, och smakar som Euroshopper choklad =D men det är gott ändå ;D

Mariah Carey var i montreal i torsdag ;D så det var lite coolt! såg henne dock inte förrens hon kom till huset och frågade efter mig =D ;D

Jag var också och tränade i fredags! ska på måndag få en privattränare att träna mig =D man fick 2 pass med en privattränare när man blir medlem så =D så nu nedrans Beach 2010

Här kommer lite bilder!


Haha, Twilight smink ;D


Haha, Hittad på Lekplatsen ;D


Love Love Love, ifrån Biografen =D


SvenskChoklad och Tidning!! Tdingen har egentligen inget med sverige att göra xD men Lauren Conrad var med så ;D

HA DE

xoxo

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0