4 Feb

Idag ska jag åka till Le Club nu om ca några minuter ^^, och bli medlem =D så att jag kan prova på Yogan ikväll =) Tur att det heter Gentle Yoga xD
Hoppas jag får träningsverk av det iallafall!

Blir kanske till att Shoppa nåt också (A) på typ Walmart =D min nya Favorit affär =D =D
kommer bli ännu mera favorit om dom får dit MC märket ;D

Annars händer inte så mycket nu! imorgon blir det bio som jag säkert nämt 1000 ggr ^^, och på Söndag blir det att åka Skidor =D =D Yeey Yeey =D

Nepp nu ska jag dra mig iväg i den härliga kylan och bli medlem =D
Hoppas också på att Johanniss brev kommer idag!!!! ^^,


HA DE

xoxo

PEACE

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, här får favoritaffären heta IKEA!!! Önskar också att vi hade en wallmart, det är ju ett sånt ställe man bara ska ha besökt. ;)

2010-02-05 @ 21:14:00
URL: http://miillaavventuraafirenze.blogspot.com
Postat av: tillbaka till milla

HAhaha, Mjoo, det är lite skillnad på Walmart och Ikea xD men ikea är bra det också! Du får lägga ett förslag hos dom som bestämer sånt!! =D

2010-02-06 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0