24 Feb

YOYO

Igår Fyllde Sarah 20 ;D Hoppas hon fick mitt sms =D

Annars igår så gjordes det inte så mycket! Chilla och tog det lungt =D
Idag skulle jag gjort några ärenden men dom tog bilen, så det bidde inte så! och det blir inte att träna förrens ikväll heller då!

Det snöar jobbigt nu med! men det är iallafall 1 plus! och igår var det 3 plus som varmast ;D
Så hoppas det försvinner =D

Funderar på att kanske åka in till Montreal Downtown sj, till helgen! men vi får se =D
haha, i söndags kväll gick jag ner i källaren och satte mig med datorn, för att det är bättre internet mottagning där! xD stängde dörren efter mig!
När jag vid ca kl 10.20 - 10.30 ville gå upp på toa! så märker jag att den nedrans dörren är låst xD och då är det låset som är på min sida som man måste ha en nykel till, men jag har ingen xD och på andra sidan är det låset där man bara behöver vrida på en knapp! haha, får lite panik, kan ju inte ställa mig och skrika efter nån, då tjejerna och antaligen dom andra gått å lagt sig xD får mera panik, å börjar planera att jaja jag får väl sova här nere då xD men för jag har min mobil, men det går inte å ringa på den här! försöker skicka sms till Marlies om att jag är inlåst! men det går inte att skicka ivbäg smset xD skickar till tommys mobil, det funkar, men han använder aldrig sin mobil xD, tänker jag kan väl kolla om dom kanske är online på sin mail! men kommer då på att dom har en telefon här nere! så tar den och ringer till Marlies mobil ihop om att dom ska svara! men den ligger nere i köket! XD

får rätt så mycket panik nu  xD, knackar lite lätt på dörren! hör att nåt rörsig där uppe! knackar lite mera! nån kommer försiktikt ner för trappan! knackar och frågar om det är Tommy xD och ja det är det! xD han hade hört att det ringt på mobilen, så han skulle kolla vad det var! xD som tur var så väckte jag han inte, utan han var vaken! XD och jag är räddad! haha, dom bode tycka jag är konstig, först väcker jag barnen halv 2 mitt i natten och nu detta XD vad väntar härnäst? XD

ska skypa med mor och far snart tror jag och beställa klart en grej som ni får veta när jag fått det ;D


Någon gång då vi vart ute! Det är det sista ifrån min stora snögubbe ;D


Lite Wonderful reklam på bion ;D


Förstår nu vrf man dricker Starbucks ;D


Dom är som sagt lite Twillight galna här ;D
var nära på att köpa en sådan mugg, men nje ;D


Nye trenden ;D kostade egentligen 14$ men rean var på 3$ så lätt värt ;D


Hehe, True Story True Story ;D

nu ska jag kolla på Entourage (L)

HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0