1:29 am


Mohaha!
Igår natt vaknade jag med panik halv 2, trodde kl var halv 8 på morgonen, vilket är ca 30 min försentat med att väcka tjejerna!
Så jag skyndar med att klä på mig, och går för att väcka tjejerna! ser Marlies väska i hallen, och tycker det är lite konstigt att den fortfarande är kvar! plus att det är väldigt mörkt! ^^,
Väcker tjejerna och säger att vi är försenade! haha, känner att det verkar lite konstigt, går ner och kolla på kl i köket! och ser att den står på 1:29 am xD
Då har redan Lina hunnit ta på sig alla kläder! så jag säger till dom att dom kan gå och lägga sig igen xD och Lina somnar med kläderna på! XD

Marlies berättade att hon först tänkte att vi hade en secret grej vi skulle göra, att typ kolla på månen lr nåt xD
haha, meen jaa så kan det gå!! trodde ettan var en sjua! ^^,
Så jag gick också och la mig sedan! ^^,

haha, på dagen åkte jag till Walmart igen =D=D Love it! förutom att dom inte fått in MC:s klädkollektion ännu dock -_-
Men jag köpte nya Pimpade bling hörlurar =D och ett nytt fodral till iPhonen! =D
Sedan checkade jag in 1Dollarama lr nåt sånt! allt kostar 1 dollar ^^, så köpte 2 kort ;D som 2 kommer att få på posten inför nästa helg ;D säger inte vilka =D

mohaha
Sedan så chillade jag, och gjorde egna pannbiffar förförsta gången =D haha, måste verkligen också bli bättre på att göra sås! ^^,

På kvällen gjorde vi semlebullar! gjorde 16 st som tjejerna har med sig till skolan idag ^^, plus att vi har några till oss , som vi ska äta sedan =D=D=D

längtar  till fredag då jag ska kolla på Dear John! =D och imorgon så hade jag tänkt att prova på Yoga! var med Marlies på Le Club på typ pilates! men det var inte riktigt heller den rätta träningen för mig ^^,
Så ska nog skaffa ett medlemskort där jag kan både gymma och gå på Classes som typ Yoga =D

Nu ska jeg kolla på One Tree Hill =D

Här kommer lite bilder med ;D


Filmen på Fredag =D


3.78 L Juice ;D


Hörlurarna =D dom är Gött Goa =D


Ego pic ;D

Fick även nya örhängen och mina vantar av mor unt far på posten =D


iPhone fodralet ;D sorry Jonas unt Martina men jag använder detta nu ;D kan använda erat också ;D

Ny Bra bra Musik

Ke$ha - Animal


Ke$ha - Dancin With Tears in My Eyes



Hörde direkt när MC kom in i låten ;D




HA DE

xoxo

PEACE

Kommentarer
Postat av: Emma

My gaash..dittt snyggo!! tänk lite på oss andra stackare som måste stå ut & jämföra oss med dina egopix :O ;Panyways haha illa att kolla fel på klockan, tur att de inte blev sura iaf ^^



sheet..du är ju värsta träningsnarkomanen..känner att jag måste börja nu oxå :S

men ha de så bra & shoppa inte ihjäl dej, du är nu nästan i klass med lina,..eller inte ;P

haha ha de bäst

pusss

2010-02-04 @ 14:39:12
Postat av: Till Emmis

Mahaha, men då ska vi inte snacka om dig ;D ännu mera Snyggo!!!!

haha, jaa dom skämtade sedan om att tjejerna skulle lägga sig med kläderna på xD

Mehehe, men beach 2010 närmar sig jue ;D

Detsamma! Haha,Njaa Väääldigt svårt att komma inärheten av denshoppingklassen lina är i ;D



HA DE BÄST Puss

2010-02-04 @ 14:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0