11 Feb

Yoyo!

Igår Fylde Malin 19 År!!! GRATTIS till henne  ;D
Hoppas hon blir glad av det hon kommer att få utav mig när jag kommer hem (A)

var och tränade igår!, det gick bra bra ;D ska även idag kolla om jag får plats i yoga klassen! man måste ringa in varje torsdag och säga att man vill gå på yogan xD och imorgon blir det gymmet igen ;D

Tjejerna har börjat ta efter på vad jag säger xD typ som Omg, och yo! xD lite skoj!
Sonja gick runt och sa det i köket häromdagen, och Marlies frågade vad hon säger! å så sa jag att hon sa omg!
haha, tror hon sa neej men det får/ska/borde hon inte säga nåt sånt, och frågade vad dom fått det ifrån! haha, och jaag sa lite smidigt Hrm hrm hon har nog fått det ifrån mig xD hehe, men det är inte så farlig ;D sålänge dom inte säger OMFG ;D

Dom hade en danstävling igår också! och jag var domaren med musiken ;D haha, dom gillade Lina gillade mest Timbaland Ft Miley Cyrus - We Belong to The Music, och Sonja gillade med Ke$ha - Tik Tok! Man måste lära dom tidigt vad dom ska lyssna på ;D

Idag ska jag checka in SAQ = Systemet här i Kanadat =D för att köpa present till Tommy som fyller 50 imorgon =D

Satt även igår och kollade på Lauren Grahm intervjuer xD hon är för stollig xD ;D Speciellt på Ellen Degeners! haha

Jaoo men nu ska jag nog åka och shoppa lite ;D sedan Chilla och laga mat! blir köttfärsmackor ;D
Och leka med tjejerna =D Vi har fint fint väder idag! så kanske blir till å åka skridskor lr nåt =D
Dom har alla sagt till oss att det har varit en mildvinter! jag tycker det har varit kallt! men det kan bli från 20 till 30 minus! men dom har haft som kallast typ 20 minus iår! och Snö mängden är mycket mindre också! det brukar vara ca 3 m varje år, och ibland upp till 6 m snö! men iår har det "bara" varit 1m snö! ^^,
Kom alltså hit på den perfekta vintern ;D

jaja, här kommer låtarna och intervjuer ;D

Här är ett smakprov ;D

Det kommer att vara ifrån att kolla på hennes intervjuer jag får magmuskler och inte ifrån gymmet XD Jaa så mycket skrattar jag ;D



Hahaha, Jaa vad ska man säga xD helt STOLLIG!!!

Här äre låtarna med ;D

Ke$ha - Tik Tok. Gammal nu men bra ;D


Timbaland ft Miley Cyrus - We Belong to The Music


FETT bra =D


Här kommer btw några bilder ifrån söndags uttflykten =D

Skridskobannan
Skridskobannan

Isskulpturer ;D

Hehe, Det gick riktigt Fort med dom!! men vi åkte inte (A)

Jaa, dom har som sagt Stop skylltar seriöst överallt xD
tur att man kör Automat ;D

Sonja och Lina! Hinderbanan var rolig =D för mig också xD

Lina, Marlies och Sonja

Isbitarna fastnar i Sonjas vantar ;D

Tycker om denna bild! förutom att Lina ser lite olycklig ut ^^, men så är inte fallet! bara konsentrerad ;D

Jaja jojo, Nu snackar jag med Martiss på msn så jag drar mig härifrån ;D
Citat ifrån Martiss " Titta Jonas det huset kan vi köpa"
och så är det ett litet stuga lr nåt brevid
"och där kan våra tjänare bo"
lr nåt i den stilen ;D var inte med men fick hörat ifrån Wilson ;D;D

HA DE

xoxo

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0