Panic

Meeeh!

Hade skrivit ett inlägg men det visades ju inte -.-

Jaja!
Kan samanfatta veckan som gått!

Vi har :

- Varit och shoppat lite
- Pusslat en hel del, svåra pussel, som tjejerna klarar galant faktiskt, svåra pussel på Europa med 500 bitar!
Jag hade inte haft det tålamodet när jag var 8 år iallafall xD
- Kastat boll och kollat hur många vi klarar att kasta mellan varandra utan att tappa den! och rekordet blev 108! och vi försöker att slå det nu! xD
- Varit på en slags farme där man kan gå runt och kolla på djuren! var inte direkt nåt att hurra för! xD men tjejerna hade roligt och vi fick komma ifrån huset ett tag! så det blev lyckat ändå :D
- Vi hade stormvarning ifrån Otawaa, men det kom aldrig tack gode gud xD Fast värmen har gått ner, vi sitter och fryser när det är 17 grader ;D
- Köpt min kamera! men har inte ännu pengar till minneskort lr skydd xD så det får vänta lite!
- Kollat på Film, som The Little Mermaid och Duck Tales The Movie! xD
- Varit i parken och lekt! Dom lekte mest med sin kompis så jag läste en bok ^^,

Och i helgen har jag inte gjort så mycket, varit trött xD lagt ett pussel sj, när vi var utan internet i 5 tim xD
Kollat på film som Vampire Suck xD SÅ bra xD precis min dåliga humor ! xD

Imorgon ska vi nog ha en sleepover här i mitt rum! Och sedan på onsdag så börjar tjejerna skolan igen!
Och så om 18 dagar så är vi på väg till ............




NEW YORK BABY!!! Så nedrans najs!!!
kmr vara där under den 11 sep! så får se vad som händer då, ska iallafall kolla in Ground Zero den dagen! :D


Haha, detta är små treapack med Viiin! om barnen har små drickor med juice får dom vuxna detta! SÅ najs xD


Denna Härliga filt låg och väntade på mig när jag kom fram :D


Jackie kmr in i mitt rum och Joinar mig lite då och då :D



HA DE

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0