Back again!

Hallo lr?

Jag har uppenbarligen inte bloggat på hela sommaren som jag varit hemma! xD
Kan ju skylla på att jag jobbat och varit med vänner hela tiden ;D
Tror jag var sj 3 dagar samanlagt, och då var jag ändå med mor och far! så aldrig helt helt själv har jag varit!
Men jag klagar inte ;D

Så här är en nedrans så kort sammanfattning av sommaren 2010!

- Hem kommande, mor skriker, och jag är vaken i cirkus mer än 30 tim i sträck och pratar bara om viiiin!

- Midsommar, firas som tradition först med mor och far och dom vuxna med en lätt lunch!
Sedan midsommarstången ;D och sedan åkte jeg unt Johannis iväg på partaj hemma hos Sandra och Nicklas!
Riktigt roligt var det ;D

- Johannis 18, Firas med presenter ifrån Kanada, och pastasallad medans jag och Johannis drar dåliga skämt som ingen annan tycker är roliga xD sedan bär det av till Harrys med Theresan också :D
Christian kom och joinade! och såklart Efterfest i cooling friggis! med en chockad gräsklippare Jontan på morgonen när det kommer ut fler än förväntat ur friggis!! xD

- Jobb på Almö Livs i kassan! ;D Alltid nåt som händer så det är skoj skoj! Härliga människor med!

- Party med Wilson m.m på HK! som utveklas till att jag bor hos Wilson i cirkus 1 vecka! lite mindre kanske! men najs vare :D

- En massa härliga tv serie tittande med Johannis :D och oj vad vi kollade! xD och en massa annat skoj med Johannis! åkt buss in till st sund för att gå hem xD
Gick nyligen till kållekärr och åkte buss hem xD och en massa Härligheter! och Planerande! nedrans en massa planerande! xD

- Allmänt gött häng med alla andra fantastiska underbara människor :D

- Helg i skåne! härligt häng på fredag med familjerna! och Pool/födelseparty med skåningar!
Och allmänt härligt häng med Matilda! Tack det var najs :D

- Sist men inte minst avskedsfest nr 2! Shit vad skoj det var att dom som kom kom ;D skoj hade vi lr? ;D
Absolut efterfesten till kl 6!

Tackar ALLA för denna sommaren :D Nedrans så bra!
Bilder och sånt kmr imorgon!

Flyget och allt gick bra! Somna faktiskt!!!! det har seriöst aldrig hänt förut! riktigt najs å kunna sova bort nån timme på ett 8 timmars flyg ;D Men kollade Såklart på The Last Song! utav några andra filmer! åt mat, drack viiiin och Baelyes lr hur det stavas å hade det almänt chill!
Lite ont i stjärten efter ett tag av att suttit ner xD men det går över och nu gör det ont i ryggen med! men men ;D

Kom fram hel iallafall och slapp gå igenom nåt utav det värsta jag gjort förut! det är att komma till imigrationsverket! Sjukligt jobbigt är det xD inte det minsta trevligheter i rösten lr nåt! första gången kom hon ju in på vad jaag ska göra med mitt liv? hallå jag är snart 20, vet inte xD
Men idag gick det bra! svarade rätt så jag slapp gå dit igen! men på första kontrollen är dom inte heller så specielt trevliga xD tänk å umgås med dom på fritiden! knappast xD

Möttes av Marlies och Tjejerna! :D Najs var det!
Sonje trodde jag bara skulle vara här 1 vecka? jag öö nej längre.
sonja, just de ja 2 veckor xD
Jag svarade att jag ska faktiskt vara här tills december! tro det lr inte men hon skeen up av glädje ;D och sprang och berättade det för Marlies xD

Annars har det gått bra idag, Jetlaged har inte slagit in ännu, förutom att min dåliga humor är ännu dåligare efter flygresa xD och nu håller jag på att dö av trötthet!

Imorgon ska tjejerna iväg på Kalas kl 2.30 pm!
Så när dom är på kalas ska jag kolla in efterlängtade Wallmart :D

Och så ska jag vara sj med tjejerna i 2 veckor, lr jaa helt på dagarna iallafall, så vi får se vad som hittas på, vädret är inte helt okej!
Regnar så man kan ju inte  gå till stranden! men mysigt meed regn med! fast ingen Tv ännu så inget film tittande xD

Nu ska jag tat lungt och sova!

Bilder kommer imorgon!

PEACE OUT

HA DE

xoxo

This is Linda signing out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0