Yo Yo

Yo Yo

Yee i said it twice! got a problem with it?

Lite internt sådär på morgonen ;D

Sitter och kommer på nu att jag har inte gått upp senare än halv 9 på 4 månader xD inte änns på helgen!
Idag gick jag up runt 8 ^^, så blir det frukost kvart över ;D
Men börjar märka att jag sover inte längre ändå ^^,

Så denna veckan har varit okej! sista veckan på deras lov! har väl lagat mat 1 gång xD för vi har antingen ätit hela familjen, lr så har vi ätit ute ^^,
För Tommy har varit ledig denna vecka! så vi har åkt till Fairview och chillat ett par gånger xD och så har vi såklart varit på Costco!
Skulle egentligen antagligen kanske köpt en valp igår! men när vi skulle komma å kolla på den så hade den blivit förflyttad till nåt annat ställe! så det var lite surt! Men det blir kanske till sommaren! =D

Annars denna helg har jag faktiskt haft ganska så tråkigt på dagarna!
Det har regnat så har inte kunnat gå ut! så visste inte vad jag skulle göra!

Och i veckan har vi varit på parken! Stog och sköt några skot med basketbollen och sonja å lina! men så kom det fram en kille å sa att vad najs nu kunde han spela med nån ^^, då blev Lina och Sonja blyga som vanligt och sprang och lekte med deras kompis iställe! ^^, så jag och han Mike hette han tror jag, stog å sköt lite å tjötade! ganska så trevligt faktiskt!

Sedan har jag tränat! och så var vi på Alice in Wonderland 3D i onsdags! trodde först att den kanske var lite för weird för Sonja och Lina, men det gick bra! fast det var inte den bästa filmen jag sett ^^, gillar inte riktigt sånna filmer!
Gillar mer Kärleksdrama filmer ^^, men lite fräckt att det var 3D iallafall =D

En stor skanadal är det också för min MC cdfodral har gått sönder xD jag har den uppställd i mitt fönster xD och tappade den så den delade sig -.-! Så måste köpa ny! =D ^^,

Så nu idag blir det lite shopping! ^^, Alltid lika roligt =D


Lite ego bilder på hur mitt hår har växt =D

Ibörjan av Januari när jag kom hit tror jag =D

Början av Mars! Börjar bli lite längre ;D

Och så slutligen bilen ifrån denna helgen ;D


Nya najsiga låtar kommer här
En Cover på Lady Gagas och Beyonces låt - Telephone



Leighton Meester - You love is a Drug!
Och ja det är Blair ifrån Gossip Girl ;D


Lady Antebellum - Need you Now!


Och så är det några till jag inte orkar lägga upp! men det är iallafall

Nick Jonas - Who I am
Emily Osment - You are the Only one
Demi Lovat Ft Joe Jonas - Make a Wave!
Mitchel Musso - Welcome to Hollywood

Verkar som om jag bara lyssnar på männsikor ifrån disney xD Men dom är bra =D

HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0