Tatuering!

YOYO!
Idag är det lördag! men det känns som söndag ^^, vilket är extra gött när man kommer på att det är lördag och inte söndag ^^,

I veckan har jag varit och kollat på den efterlängtade filmen The Last Song med Miley Cyrus och Liam Hemsworth =D
SÅ BRA ÄR DEN! =D
Har redan läst boken ;D
Så dom ca 30 sista minuterna så satt ungefär hela biosalongen och stor grät! och då överdriver jag inte!
Det var inte så att dom fällde typ 1 eller 2 tårar xD utan riktigt grät! och det hördes xD i 30 minueer!!!

haha så den var BRA BRA =D

Sedan har jag mest chillat och tränat i veckan =D
Igår fyllde tjejerna 8 år =D och dom fick såklart lite Hannah Montana saker av mig! vilket också innebär såklart Hannah Montana The Movie ;D på Blu Ray! =D

Så sedan på eftermiddagen åkte vi och åt på resturang och sedan kollade vi på bio! How to Train your Dragon 3D!
Men jag var så sjukt trött vet inte vrf ;S så jag halv sov filmen ut typ xD
men det var rolig det jag såg =D

Och på dagen så gjorde jag och Helen våra tatueringar! Äntligen! =D
JAg gjorde texten Life's a Climb på vänstra revben =D Gjorde faktiskt inte så ont som alla sa att det skulle göra! till och med tatueraren blev impad på att jag inte tyckte det gjorde så ont xD pga att han tyckte sj att det gjorde skit ont xD
Kan ju oxå tillägga att tatuera sig över ryggknotorna gjorde Sjukligt mycket ondare! för då kändes det i hela ryggen! xD

Idag är det Påsk Afton! vet inte riktigt hur dagen ser ut! men igår slog det till med hela 25 + grader =D och det var fortfarande 20 + grader kl kvart över 9 på kvällen!

Nu är kl ca 11 och vädret är skinande sol och 19 grader =D

Nu blir det chill! =D

Här är en bild på min Nya tatuering med =D=D



Nice =D

HA DE

xoxo

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0