12 April

TjosanTodeloHejsanSvejsan!

Så roligt har jag det ^^,
Denna helgen kan man väl säga att jag har "jobbat" då Marlies och Tommy jobbat i helgen!
Vädret har inte varit lika underbart som jag velat xD
Men igår så började det komma igen sig!
Vi var i parken och chillade! det var verkligen stoooor skillnad på när solen sken och när den var i moln! Man frös lite när den var i moln och blev jätte varm när den skeen ^^, xD plus att det blåste ganska så gött ^^,
Men jag visade dom den dära när man en ligger på rygg och lyfter upp den andra med benen! och håller i deras händer! Det roade dom i minst 30 min xD tänk att vara så lätt road ^^,

Sedan blev det lite gung och så!
Sedan hem! och göra mat! Och en nedrans massa tjöt om att vi skulle flytta den om talande Sleepovern till idag då! (söndag) och jag sa att jag skulle fundera på det^^,
Skulle egentligen ha den idag! men till slut så orkade jag inte! så jag gick med på det^^,
Så vi kollade först på Prinsess Protection Program en Dinsey film ^^, inte så jätte bra men små rolig ^^, och sedan Började vi kolla på Camp Rock ^^, men det blev för sent så vi skulle sova ^^,

Tjejerna hade bäddat upp med en massaa filtar och kuddar och säkert tusen gosedjur på golvet brevid min säng xD
Och såklart deras Barbie sovsäckar! ^^, tog ett littet tag för dom att somna! först var det för varmt! så vi öppna ett fönster! och sedan så somnade dom nog allt! ^^, Jackie var med en del av natten med! ^^,

Jag trodde inte att dom skulle klara av att sova ifrån deras sängar!! ^^, men när jag vaknade mitt i natten så var dom fortfarande där ^^, xD ^^

Marlies och Tommy skulle komma hem på natten lr nåt! så trodde dom var hemma när vi vaknade!
Men det ringde och det var Marlies som ringde ifrån jobbet xD dom hade varit där hela natten! och nu kl kvart i 10 så har dom varit där i 24 tim å jobbat ^^,

Hoppas Mariles orkar åka och träna idag xD för dom ska komma hem nu på förmiddagen! ^^,

Jag har annars tagit det lungt i helgen! eftersom jag "jobbat" ^^, kollat på Gamla hederliga Beverly Hills 90210 =D=D SÅ BRA!! hade sett första sässongen och 2 avsnitt av säsong 2 innan det inte gick å få till datorn längre! men nu har jag hittat det igen =D Och så har jag såklart hittat en till ny/gamal serie! ^^, 8 Simple Rules! SÅ BRA den med xD rolig är den ^^, xD

Men nu ska vi nog kolla klart på Camp Rock! Och sedan chilla lite och gå till parken och äga dom lite på Basket ;D


Lite ny bra musikm btw!
The Pretty Reckless -Make me Wanna Die

/>

The Pretty Reckless - Zombie



Fun Fact, Visste ni att det är hon som sjunger i detta band som spelar Jenny i Gossip Girl?
Och att hon var en utav dom 3 finalisterna som skulle bli Hannah Montana ;D
Plus hon är bara 16 år xD



HA DE

xoxo

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0