City Of Hope

Ska bara säga en grej först! ^^, till er som inte tycker om Miley Cyrus å då pekar ut allt dåligt!! Kolla då på detta å försök å säga nåt dåligt med det!! så Sjuk fint å bra =D






Och ett Tal ;P

Och så självklart en bild ;P





Och nu till det tråkiga!,
EF ringde förut när jag var på promenix med Lina =D, och sa att jag antagligen borde börja söka genom andra företag å grejer om jag fortfarande vill åka som Au Pair!!, och att min ansökan bara är kvar några veckor till -.-

Detta kunde dom ju har sagt när jag ringde typ för nån vecka sedan!, Så detta känns SKIT! riktigt SKIT! känns nästan som om jag inte kommer ifrån Sverige! men jag vill vill så gärna göra det!!!!

Så jag har börjat lite smått, ska söka genom STS, för jag ska Banne mig iväg =D,

Och nu till det braiga =D, innan detta så gick jag in på en annan sida jag anmält mig som AuPair å kollade om jag fått nått, å det är en familj som är intresserad =D så skrev tillbaka till dom med lite frågor å så, Så hoppas verkligen att dom kanske är The Family =D Och så har jag på samma sida klickat på några andra familjer å visat intresse! så vi får se var detta leder =D

På lördag ska jag på Haloween (Om det nu stavas så^^,) Party det ska bli najs, Maskerad äre =D och jag ska vara en Sailor =D

Jaja, det var lite kort kort!



Såhär roligt har jag en helt vanlig lördag med ny kamera =D ;P

xoxo

Fred ut

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0