We belong to the Music!

YO YO!

ÄNTLIGEN har jag fått en familj =D =D =D
Känns nedrans så GÖTT! Det är en halv Svensk familj som bor lite utanför Montreal i Kanada!
Dom verkar Jätte trevliga å najsiga Och almänt chill ;P
Så jag åker i början av Januari typ den 8 eller nåt ;P å kommer hem efter 6 månader och är hemma i ca 3 veckor, sedan åker jag tillbaka för 6 månader till! =D

Får eget rum, med eget badrum å allt sånt, tillgång till bilen hela dagen, pga att föräldarna pendlar till sina jobb!
Så nu börjas det planera vad man ska få plats med! vilka kläder och sånt man ska ha med sig! kommer nog att få lite problem med plast, eftersom att det är typ 20 till 30 minus på vintern! och 30 plus rakt av hela sommaren!'
Ska också göra iordning ett foto album jag ska ha med mig! och lite pysselgrejer till tjejerna! Ska även skriva ner några recept och ha med mig! då jag ska laga mat till barnen nästan varje dag! ^^,

Så idag så blire till å fixa albumet tror jag och skriva upp vad jag har för kläder och vad jag behöver köpa!
Btw så äre ca 7 dagar kvar tills jag fyller år =D och det innebär också att då är det 1 månad och 8 dagar kvar till Julafton!!!!!!!!! Läääääääääääängtar ;P

Lite ifrån i lördags då! först vare basketensdag! sedan hem å göra iordning mig för att åka till Frida och Robert! där vi började med att spela kort monopol XD fattade inte så mycket men men! Sedan kom det mer folk å vi började festa ;P

Och nu på lördag så blire NEW MOON!!!!!!!!! Nedrans vad GÖTTT!!





Och så har såklart Miley Cyrus gjort en till ny bra bra låt! Tillsammans med Timbaland faktiskt =D




Det var allt

xoxo

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0