Someday

Tjosan!

Nu vare ett tagsedan jag skrev ^^, Har haft väääääldigt mycket att göra (A) NooT ;P

Men faktiskt så har jag jobbat igår på dagis och idag på Fritids =D, det har varit Gött ;P
Killarna på dagiset igår bkev såklart helt köra i mig ;P
Och idag har jag varit på Fritids/klubben, helt sj utan nån annan lärare ^^,  men det gick bra =D Dom gillar mig ändå ;P Och jag målade som sagt världens coolaste och snyggaste gubbe, var tilloch med en som ville ha den och fick den ;P

SÅ bra är jag =D
Man blir dockl nedrans så trött efter en dag med skrikande barn ;P
En liten  rolig grej är också att hos typ alla som jag har hjälpt till kan säga att jag är deras gamla elev, som igår, dom hade Helen som dagis fröken och hon hade jag som dagis fröken för ca 15 år sedan x)

Kan också tilllägga att jag fyller snart år =D då blire Födelsedags Tjejmiddag =D Goott Goott mat blir det =D
Och efter det så kommer ju julen =D

Plus att jag har fått svar på mina böner! har nu 2 kandidater som kan hända att jag åker till och jobbar som Au Pair hos =D dom ena är i New York och är Svenskar! vet dock inte så mycket om dom ännu!
Dom andra verkar as najsiga, Halv Svenskar som bor i Kanada, När staden Montreal! Och ska antagligen träffa pappa nu till helgen å tjöta lite =D
Just som det känns nu så känner jag att jag lätt kan åka till dom =D för då kommer jag också hem i 3 veckor efter 6 månader! för att sedan åka tillbaka för 6 månader till =D
Och dom verkar väldigt Trevliga, =D dom har tilloch med varit på Tjörn flera gånger och tycker bäst om Bästkusten =D

Men nu ska jag nog Chilla HÅRT! för imorgon blire förberedelser för Basketensdag som är på Lördag =D
Och efter förberedelserna så blire O.C tittande med Johanna! plus lite Gotta gotta godis till det ;P

Btw vill ha denna telefonen ;P
Blackberry Bold



Det har ju iofs också varit Halloween, vilket det var Förfest hos maj å Festen var hos Carro! Det var najs så här kommer också en bild därifrån ;P


Jag var Sailor, Johanna var Cowgirl ;P Och Sarah var Sjöjungfrun ;P



Malin was das Fladdermus =D

Det var allt

xoxo

HA DE

Peace!

It's Lika a TankTop!

Do Da Do It's All Good!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggo!

Kul att barnen gillar dej, fast de gör de mest för att de är skräckslagna (egentligen) ;P

nu hoppas jag verkligen att du åker snart så att vi blir av med dej! ^^

Nää men ärligt! askul att du äntligen fått napp!

Festa snart?

pusslooo <3

2009-11-14 @ 13:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0