Bigger than us

Yo yo

Imorgon bär det av till Sthlm med mor min! Detta är min present ifrån min mor unt fader!
För att lägga ett körsbär på toppen ska jag å mor också gå på New Moon!! För att SÅ bra var den så man ser den på bio IGEN =D
Såg även igår att han som spelar Jasper i Twillight är med lite i OC =D ^^, det är han som Catalin har träffat på sin skola! Och så är ju Nikki Reed med i OC också! hon spelar jue Rosaline!  ^^,




Denna veckan har jag jobbat måndag, onsdag å torsdag, på dagiset jag gick på för ca 16 år sedan XD lite konstigt att arbeta med ens gamla dagisfröken! Japp Hon är kvar XD har även jobbat med en till gammal dagisfröken uppe vid skolan! ^^,

Nästa vecka ska jag vikariera för min mor på tisdagen samt på onsdagen, men då var det nog inte för min mor!
Men det var uppe på Fritids! Har kommit på att det är roligare med fritids eller lågstadieklasser! pga att dom kan man prata med, och faktiskt förstå vad dom säger xD plus att man inte behöver hjälpa dom på och av med kläder samt behöver man icke hjälpa dom på toan xD

Dagarna inför att åka till Kanada bara ryker iväg! ca 1 måndag och 11 dagar kvar tills jag är påväg!(lokaltid)

Jag åker med plaent ifrån gbg 07.40 och är framme i Kanada 13.20! Det kan man kalla att jag kommer att vara Jetlaged! ^^,


xoxo

HA DE

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0