The Climb

Jaaaooo, jeg är inte så bra på att uppdatera men om jag ska vara ärlig så har jag inte varit vid datorn sedan typ onsdag/torsdag någon gång, Ganska så stolt =) ;P

Jao i Torsdags drog Jag, Alex och matte till kungälv för att äta på kinan, träffade då även Anton å linda, Vi åt, Alex å matte spelade och vann gött =) sedan drog vi vidare till gbg för att Fira att Camilla tagit Studenten, men hon kom inte till gbg, allt sket sig för dom, =/ det var synd, men vi tar igen det ;P

I gbg gick vi först till Chezz, där var det inte något drag xD, Frida, Amanda och Malin har även joinat oss nu Yeey =)
Drog till ps istället lite roligare var det där, shots å grejer ;P sedan drog vi till Golden Days det var nog det lätt mest värt ställe, Med maffian å dansande människor på maffian xD, Får inte glöma Corona i hinken, och all isen som kastades runt ;P + att Malin blev trött att gå i högklakat så jag tog dom, xD vilket jag ångrar efteråt, NEDRANS silka skavsår XD och då menar jag NEDRANS inte att leka med, typ skavft enda in till Benet xD ont ont, kunde inte ha andra skor än Flip-Flop på fredagen xD


Fredagen så drog vi runt i Alex bil ^^, Chill gjorde inte så mycket vettigt, förutom att bli tillsagda av Securitas xD eller ja Alex blev ^^,
Träffaade Wilson å Claes en mini stund med ;P

På lördagen åkte jag och Frida in till GBG för att kolla på Hannah Montana =D Yeeeey, Den var BRAAA! ;P
hon sjunger bra och han är SNYGG ;P lätt värt att se ;P
På kvällen blev vi partysugna och fixade lite gott gott att dricke ;P Tack KÄRA *R*R ;P
Var först hos Frida med Eddi Alex å frida, drack å sedan åkte vi till Kungväl men draget var typ borta när vi kom ditt, tog även en sväng till akuten ;P Sedan tillbaka till Frida å Chilla =D Fett Nice Vare ;P Soffor är inte stora att sova i iallafall xD



SNYGG är han ;P

Helgens Citat :
Döööhhh !
xD Klockren ;P

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0