I Wanna Know You

Helllo, Sitter just nu hemma hos Malin, Själv, xD, Malin, Elin och Amanda är ute och rider med dom läskiga Hästarna xD, Så jag sitter vid Malins Dator.,
Helgen var intressant, orkar inte skriva mera om det xD, förutom att man inte ska dricka på att bara ha ätit 2 HELA mackor på en hel dag ;P

Never do that again ;P Annars är Livet Goodi Goodi =D, Balen och studenten närmar sig =D Yeeeey
I veckan händer inte heller så mycket,. har idag sagt till min Eng C lärare att jag inte ska ha ämnet mera =D så nedrans Skönt =D, orkade inte med Grammatiken m.m xD ;P

Jag vill även tillägga att Jag Just Löööööv how Miley Cyrus sätt att uppträda, Så nedrans NICE ;P ellerhur Frida? ;P




I kind of like you ;P Hakona matata Linda och Kollbratt ;P

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0