7 Things

Ja ännu en vecka har gått, det är typ Hmmm 3 veckor kvar till Studenten =D
Balen är om ca 2 veckor med =), 
Det har inte hänt så mycket i veckan förutom att jag kommit på att jag ska ta bort Eng C =D eftersom att jag inte fattar Gramatiken överhuvudtaget så ska jag ta bort hela ämnet, för vi i Media har läst 150 p för mycket och då fick vi ta bort nåt om vi villa =D så bättre att ta bort det än att få ett Ig xD
Så det var en stooor lättnad, i helgen händer det saker, imorgon fyller Claes år =D Grattis till han =D
Så vi ska hem till han på lördag, wilson, Claes, Jonas, Martina, Robert, Jag, Alex, Frida sedan hade han bjudit några mera tror jag ^^,
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag ska vara med Alex =), sedan är inget mera bestämt ^^,
Idag åkte jag hem ifrån skolan 09.40 =D vi hade inget att göra så ^^, var dock extremt uttråkad när jag var hemma, eftersom vi varken typ har inget att plugga på eller nåt sånt så finns det inte så mycket att  göra ^^,

Meen jaa jag och Malin sminkade mig lite för att testa inför Balen, eftersom att Malin ska göra mitt hår och sminkning =D Och så åkte vi och tog lite kort, KALLT var det ;P



Jag gillar mina sockar ;P

Mitt hår är rätt så långt ^^, När blev det de? ;P

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0