Breakout

Det var nu ett tagsedan jag skrev nåt här, jag började skriva nyss och kom ganska så lungt men så råkdade jag fan klicka bort det xD jaja får nu då börja om igen! ;P

Balen
Balen var skit skoj, den bjöd på både bra och mindre bra saker, men mest bra =D, Tack till Malin och Elin som fixade frisyr och sminkningen, hade ont ont upp till knäna när jag skulle sova pågrund av skona xD och kunde knappt gå dagen efter xD men jag fick iallafall inga skavsår =D


Det var lite kort om Balen, och mera bilder finns på Facebook och Bilddagboken!

Studenten
Den första jag var på var den 28/5 då det var Wilsons och Alex tur =D var å såg på när Wilson sprang ut! Sedan hem till henne å äta å dricka och äta lite till =D Sedan åkte jag hem till Alexs mormor och chilla lite ;P sedan gick vi ner till bussen och kan tillägga att då var jag redan sjukt trött vet ej dock vrf :S åkte till till gbg med Frida =D väntade på att få komma in till Keybar där studentfesten var, Leijon joinade oss med =D det var nice nice, Frida var tyvärr tvyngen att dra tidigt :( men vi festa kvar och drog sedan vidare till Wilsons Studentfest på Park Lane där deet var ganska så nedrans mycket mera Drag ;P xD var kvar till fyra då det inte gick några bussar eller språvagnar så tog en taxi till Frölunda å sov i Wilsons lägenhet!, Fredagen spenderades på wilsons UNDERBARA soffa =D Fett nice, å på kvällen så kollade jeg på Film med Alex tror jag xD kommer inte riktigt ihåg, xD


Mera bilder finns som sagt på Facebook och Bilddagboken =D

Min Student! =)
Började med ChampangeFrukost hos Blå!, det var nice nice, sedan åkte vi gratis buss ner till Nösnäs xD, Chillade lite i klassrummen m.m Sedan drog vi ner till Sundahallen å åt mat å kollade på diversaframträdanden ;P det var ganska så långt, lite smått tråkigt i slutet då man bara vill gå ut och ta studenten =D Sprang  ut som typ tredje klass tror jag =D det var nice nice, mööööd Folk, åkte Volvo C70 Cabbe, men Wilons, Malin å Pappa, och jag skrikandes med hes röst xD, pch så lyssnade vi på Svenska Hits för den Cd:n vi skulle ha funkade inte xD men denna var nice den med ;P xD Skrev med Emma å Toves å deras klass med dom mittemot =D nice nice, sedan hem för att börja dricka och äta igen =D det var nice!
Mina släktingar ifrån Skåne kom upp med =D vilket var väldigt roligt eftersom att det var ett tag sedan vi träffades =D , satt och tjötade och öppna presenter =D Fick en Kamera av Mor och Far, så nu slipper jag köpa en i USA =D Fett nice, och Tack alla andra för era prestener AS nice var dom =D Sarah, Eric, David och Frida kom förbi och förfesta lite =D , sedan drog vi till Harrys =D det var fett nice, Fixade så att Sofia-Linn kom in =D Värrt =D

Det blev även ett Kärt återbesök av en vännina =D, så en hel del tårar utdelades!, men det var det värt =D Tänker inte säga vem , men tror att du vet vem du är =D

På slutet tjötade jag med en Fuller Jonathan ;P xD hahaha, roligt roligt!!! ;P

Tack ALLA för en FETT NICE Student =D



Mera Bilder finns att hitta på :
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=765356254&ref=name
Och
http://novemberstar.bilddagboken.se/p/frontpage.html#86

Träffade Camilla och Johan idag med =D det var trevligt =D vi upptäckte även att Camilla och Alex är gamla barndomskompisar xD Världen är Allt liten ;P

Japp och efter Alla dessa dagar så är jag Sjukt sjuk xD min röst sviker mig kan man säga =D
Men nu ska jag slappa och försöka att bli friska!

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0