Every Part of me

Tjoo!
Denna sommaren går ganska så fort faktiskt xD, kan ju iofs bero på att jag only only jobbar typ xD det som jag har gjort förutom att typ jobba så har jag varit på Britney Spears med Lisa fisa i Sthlm, Riktigt Turister är vi XD, johan Plam å hans bror satt framför oss på tåget hem XD, Töntar är dom xD, å så jaa snart hoppas jag att det bär av till USA =D, ska bli så Fett najs =D kommer sakna alla här hemma! men det blir säkert bra bra =D
Snart blire också tjejutgång på Stan =D Då nedrans ska det festas =D as gött =D
Frida å jag ska också såklart utomlands, och förhoppningsvis så kan Frida B också följa med kommer blir najs X3 ;P xD

Men nu ska jag snart dra ut på en promenix med I1 xD får väl börja försöka att vara lite mera aktiv på bloggen, kan börja med att lägga ut dagens låt! XD så denna dagens låt är;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0