We Belong to the Music!

Japp idag äre Nyårsafton!
Vilket kommer att spenderas med att först dricka glögg, med jonas, martina, Claes å Wilson. + mor å far, unt Annika å Anders!
Sedan ska jag köra småbarnen till deras ställe! Och efter det bär det av till Sarah och Eric För mysig Middag =D
Ska efter det till Partay!!! Så kommer bli riktigt najs =D

Om exakt en vecka har jag varit i Montreal i ca 1 dag !! Undrar hur det känns att vara Jetlaged! ^^,
På Lördag äre även avskedsfest för mig =D Ska bli Najs i det onajsiga! =D

Har alltså mindre än en vecka kvar här i det Ohärliga Sverige!! Malin unt Torbjörn åker bort på natten till Söndag, så på lördag äre sista gången jag träffar dom på 6 månader :O

Samma är det med Wilson hon åker på lördag!! men får ju träffa henne innan jag åker!

Jaja, här kommer das Nyår låt!!



Peace

HA DE

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0