The Best of Both Worlds!

Tjo tjo

Nu äre inte långt kvar tills jag åker!!!! börjar bli nervös!! men har inte riktigt fattat det ännu!! ^^,
Specielt nervös är jag för att byta plan på Frankfurt! om de nu stavas så ^^, Men det är tydligen så stort att jag måste ta tåg in ifrån planet till flygplatsen!!!! :O

Det är 10 dagar kvar!!!! måste börja packa!! ^^, vet inte hur det ska gå till dock ^^,
kommer bli övervikt!!

men Julen har varit här! Fick recept bok å en resedagbok =D å lite smått å gott =D
Ska försöka att skriva varje dag i dagboken!! men får se, har aldrig lyckats förut ^^,
Ska även köpa en dator när jag kommer ditt, plus att jag nu fått reda på att min mobil kommer inte funka att använda där! så måste antagligen köpa en ny mobil med, om jag inte får pappans iPhone ;P men vill ha en blackberry så får se ;P

Snart äre Nyår med! Det firas med Frida, Robin, Sarah, Eric å David! blir sedan en  festp å kvällen med ;P

Jaoo det var typ det, händer inte så mycket ^^,

Peace

HA DE

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0