Whats Not To Like?

Fredagen bestog av Grabbar å Drickandes + Eldande =),
Fett nice blev de, Leijon å Alex kom till mig, drickandes sattes igång, Såg en vilsen bilförare utanför mitt rum ^^, vem kan det vara? om inte Edwin XD, Tur att jag såg ;P Han kom in i rummet, vi bestämade oss för att ta med filtar och gå/åka ner till Almön, Väl nere vare FETT nice och fint, missde dock solnedgången -.- ^^, Satt högt uppe på ett berg, och forstatte att dricka å Tjöta CHILL, efter en stund kommer en pratandes med sig själv Christian ^^, Han joinade oss, Vi började insee att det blir kallt, men vill inte gå därifrån så vi flyttar på oss och gör upp en eld, eller ja den Vilsnebilföraren gör upp en eld XD, det joninade några mera med stearinljus FETT nice, Vi hade skoj skoj, gick hem till mig sedan i typ en kvart, sedan var folket hungriga, så alla utom Leijon och Christian åkte för att äte mat, Vi kommer också på efter cirkus 5 min att vi är hungriga och vill ha BK, men det är inte uppet, inte heller är Shell/7-Eleven uppe, så det blir Donken, där Sara å Tobias kommer in å vi tjötar å snackar! Sedan stänger Donken å vi far hemåt! SLUT på denna kvällen, det vaar FETT värt och Nice =)








Det blir bra nog med dessa bilder. dom andra är inte så Nice XD

HA DE

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihhihhihihihi

2009-06-05 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0