Girls Just Wanna Have Fun!

så nu har det gått ett par dagar sedan jag skrev senast, men har faktiskt inte haft tid, tro det eller ej ;P
Igår var jeg med Malin vi var ute och rastade hennes Häst och Hund, så när som jag gick hästen hela tiden haha iallafall så när en häst har jag inte varit på länge ^^, Det var iofs inte jag som var ute med hunden det var ute och gick med mig ^^, hästen hade varit lättare att leda än hunden xD
Har inte skrivit i bloggen pga att jag MÅSTE skriva mitt nedrans Personliga brev till Au Pair ansökan att jag inte har tid med något annat ^^, det var mycket svårare att skriva det än jag trodde, + att det måste vara på engelska xD,

Sitter iallafall nu på lektionen, slappt slutar om cirkus 1 tim och 10 min =) Hem och packa och tvätta å göra sit ups =D, packar gör jag inför att jag ska åka till Camilla och Johan imorgon i Dingle! ^^, Hos dem ska jag vara från Torsdag till Söndag =), på Fredag blire skolan med Camilla och på kvällen Harrys i Uddevalla xD och lördag blir det "Grillfest", Jag tänkte också lite smidigt få lite pengar av mamma för mat å grejer, tänkte att jag skulle få kanske 100 MAX, så kommer hon in i rummet igår å frågar hur mycket jag ska ha, och undrar ifall det räker med 500 kr xD, jaaaaa det gör det ;P Sneellla mamma ;O

Ja men snart äre mat, gott fast jeg inte är så hungrig ^^,


http://www.youtube.com/watch?v=jQVynua5tHo

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0