Pösk Afton

Jag har då denna Historiska dag skaffat en Blogg, så Antecka i era Anteckningsblock är ett MÅSTE ;)
Jag vaknade i troende av att jag var bakis XD, men det var jag icke =D, pågrund av att jag körde ju iofs bil igår XD Gled runt i Sandras COOLA bil =D, Vaknade iallafall och gick Gensat för att leta efter mitt Påskägg =), ( Ja min mamma gömmer fortfarande mitt påskägg på mitt begär) XD, Hittade det efter typ en kvart eftersom att vårat Tv-rum är så Nedrans stort Xd Det var Goooottt, nu är dock det godaste typ slut ^^, ;( Ikväll blire påsklunch vid halv 7  XD, samt en massa firande av Wilson som fyllde 18 för 3 veckor sedan =), och så klart Cid Smile om smaken sjävl får välja ;P
Har även idag beslutat att avbeställa min Resa till Turk-Land!, så det får bli en annan sista minuten resa =)

Ska nog ut och sola ett slag nu =) eftersom att det är FETT nice väder ute =), SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0