Poistivt nog? ;P

Haha, jaa då har man fått klago mål på att min blogg inte är positiv nog, ;P ska inte peka ut någon, men du vet vem du vara ;O, så här kommer lite positiva saker som händer i mitt liv just nu =)

Idag var jag och mamma på Drop in stödet för hjälp med ansökan till Au Pair, och min var så gott som klar, bara lite små saker kvar =), jag insåg också idag hur mycket jag ville åka som Au Pair =), FETT nice och SKOJ ska det bli =)
Börjar nu inse att det faktiskt kommer att ske, om jag inte backar ut i sista sekund vilket jag verkligen inte hoppas att jag gör!

När jag var och praktiserade på Dagis förra veckan insåg jag att jag nog vill jobba som Dagisfröken eller Lågstadiefröken =), Märkte med att när jag var bland alla barnen så försvann Omvärlden och man tänkte inte på mycket annat än att leka med barnen =), sjukt Go känlsa =)

Ska också gå in i ännu ett sockercelibat XD, med eller utan Frida vet jeg ej ;P, men ja och så ska jag försöka att göra 600 sit ups om dagen, tydligen så Mel B fick sitt 6-pack inför henne nu pågående Turne XD ;P
Skriver till och med i ett antecknings block om hur många jag gör varje dag (A)

Kommer antagligen att få ett bra bra betyg i Webbdesign och Multimedia =) Yeeey på det =)

Ja idag har jag med tjänat pengar på Cafet, men dom köpte inte så mycket kaka -.-  XD, Hmm ja vad mer har hänt denna vackra dag xD, Johanna fick mina skor som jag har "hittat" någonstanns XD FETT NICE,
Har även börjat fundera på hur jag ska klippa mig, töntig som jag är så blir det antagligen som Lauren Conrad eller Miley Cyrus, Jaaa jag vet att jag är Tööntig (A) XD
Nu ska jag göra lite mera Sit ups Beach 09 Here I come =)
HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0