Nobody's perfect

Ja då har Mamma avbeställt Resan till das Turkland, =(
Men men, det går vidare!, Imorgon börjar tyvärr skolan XD, vill inte tillbaka men tur att det inte är alls långt kvar nu =). vet inte om jag kommer att gå Högskola, haha, var ju fan varit skol trött sedan 7:an ;P
Imorgon ska jag också till Göteborg på ett såkalat drop in stöd för ansökan, Ansökan är då till USA, som Au Pair,
Jag har inte velat åka ditt så mycket som jag vill just nu, bara åka ifrån Sveriga å allt skit, Ska bli nedrans så skönt =D
Leva livet i Karlifonien ska bli FETT nice =), Både idag och igår så har jag gjort absolut INGET XD, så roligt att skriva om, men jag har iallafall upptäckt att Miley Cyrus är bra =) Xd, så har lyssnat på henne, och så har jag upptäckt hennes och hennes kompis egna show på Youtube, The Miley and Mandy Show, roligt att kolla på om man har tråkigt, och tycker om sådan, dessutom är det ganska så dålig humor XD, Annars så har jag faktiskt bakat idag, OCH och då menar jag OCH satt på en tvätt + hängt upp den med XD , känner mig stolt (A)
Till helgen har jag redan en plan iallfall, och det är att party på som fan med en "lilla" vänn så att säga ^^, Skoj ska de bli!

Guud vad intressant detta blev nu, haha, jaja jag vill iallfall till Ljuvliga USA Nuuu!!!!!!! å ifrån allt här hemma! =D

HA DE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0